رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

Ps4 امضا شده توسط اعضای ready at dawn را مشاهده کنید

پست های پیشنهاد شده

هزاران راه مختل?? در بازار برای کاستومایز کردن کنسول PS4 تان وحود دارد ولی داشتن یک کنسول امضا شده توسط تیم توسعه دهنده یک بازی معرو?? با همه ??رق دارد. اگر شما دوست دارید ببینید که آخرین کنسول سونی بعد از امضا شدن توسط اعضای تیم Naughty Dog و Ready At Dawn چه شکلی می شود پس این پست برای شماست.

 

در زیر شما سه کنسول زیبای PS4 را مشاهده می کنید که توسط تیم توسعه دهنده عنوان The Order: 1886 امضا شده است. تم مشکی/طلایی آن کاملا با محیط و جو خود بازی ??یت است. لازم به ذکر است که این پست دراکانت رسمی اینستاگرام Ready At Dawn منتشر شده بود. عکس را در زیر مشاهده می کنید:

 

10616750_1525914264306961_784649848_n1.jpg?6eb890

 

 

البته اگر شما رنگ نقره ای به مزاقتان خوشتر می آید در زیر می توانید یک PS4 با پوسته بازی The Last of Us را مشاهده کنید که توسط تیم Naughty Dog امضا شده است. این کنسول متعلق به طراح ارشد بازی Uncharted 4 آقای Kurt Margenau است که جزوی از کالکشن شخصی اش است؛ بنابراین شما نمی توانید نمونه دیگری از آن را داشته باشید. در زیر می توانید عکس کنسول را مشاهده کنید:

 

BvRHeItCEAEVdi1.jpg?6eb890

 

از طر??ی دیگر شما می توانید یکی از سه کنسول PS4 امضا شده توسط اعضای تیم Ready At Dawn را جایزه ببرید. تنها کار مورد نیاز طراحی مدل سیبیل کرکتر Sir Galahad است! (اصل یا ??یک ??رق نمی کند). اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع را می توانید از طریق این لینک بخوانید.

 

 

pardisgame

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...