رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammads77

کاربران اینترنت در کره شمالی چه فایل هایی دانلود کرده اند!!!

پست های پیشنهاد شده

nk.jpg

 

بر خلا?? تصور عموم اینترنت در کره شمالی وجود دارد و مردم نیز به آن دسترسی دارند، ??قط مسئله اینجاست که دسترسی به اینترنت در این کشور مرموز با سایر کشورها بسیار مت??اوت بوده و تنها دسترسی به تعدادی سایت خاص امکان پذیر است.

اخیراً سرویس ScanEye که به مانیتور کردن ترا??یک بر روی بیت تورنت می پردازد، آمار جالبی را اعلام کرده است و بر مبنای این آمار برخی از کاربران کشور کره شمالی که توانسته اند به هر نحوی محدودیت های اینترنتی در این کشور را دور بزنند، اقدام به دانلود ??ایل های متنوع و گوناگونی نموده اند.

 

در بین آمارهای ScanEye ردپای ۱۷۸ مورد دانلود از اهالی کره شمالی دیده می شود، که نشان می دهد کاربران در این کشور برنامه های تلویزیونی مانند تاپ گیر، Britain’s Biggest Hoarders، مستند معرو?? شبکه ی تلویزیونی HBO در رابطه با جستجو برای کش?? محل اخت??ای بن لادن را دانلود نموده اند.

 

اهالی کره شمالی به بازی هایی مانند پرندگان خشمگین و Far Cry 3 نیز علاقه مند بوده و این موارد را هم دانلود کرده اند، کلیه ی دانلود های یاد شده در یک محله ی خاص از شهر پیونگ یانگ (پایتخت کره شمالی) و جایی که مقر اصلی سرویس دهنده ی موبایل این کشور در آنجا مستقر است صورت پذیر??ته اند.

مردم کره شمالی محدودیت های ??راوانی را تجربه می نمایند که دسترسی به اینترنت بسیار محدود و کند یکی از این موارد محدودیت است، و با توجه به شرایط مذکور این پرسش پیش می آید که چه کسانی توانسته اند دست به دانلود ??ایل های مورد بحث بزنند.

 

اینکه قشری از مردم در کره شمالی و ضمن تجربه ی محدودیت های ??راوان اقدام به دانلود یکی از جذاب ترین برنامه های تلویزیونی در مورد خودروهای روز دنیا نموده اند نیز کمی عجیب بوده و سئوالات غیر قابل پاسخ بیشتری را مطرح می نماید. شاید این دانلودها توسط برخی از ا??راد خارجی ساکن در این کشور صورت پذیر??ته باشد، ولی به هر حال پاسخگویی به سئوالات مطرح شده با توجه به اینکه آمارهای منتشر گردیده مرتبط به ??وریه سال ۲۰۱۲ هستند و ردپایی از شناسه های اینترنتی مورد بحث در زمان وجود ندارد تقریباً غیر ممکن است.

 

 

 

 

 

 

منبع : دیجیاتو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آ??رین به مردم کره ی شمالی که Far Cry بازی میکنند و Top Gear میبینن.مخصوصا Top Gear USA البته UK هم بد نیست ولی اون یکی باحال تره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اون بد بختا هم دل دارن دمشون ولی گرم دستشون بستس باز far cry حال میکنن:78:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمالا این بازی ها رو روی دیسک هایی کپی میکنن و پخش میکنن:wi.nk:ولی واقعا گناه دارن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...