رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

نسخه‌ی اولیه ویندوز 9 با نام Threshold

پست های پیشنهاد شده

windowsbluestock.0_standard_1025.0.0.0_standard_800.0.jpg

 

براساس اطلاعاتی که از طریق منابع نزدیک به مایکروسا??ت ??اش شده، این کمپانی در تلاش است تا نسخه‌ای اولیه از ویندوز ۹ را با نام Threshold ماه آینده منتشر کند. به این ترتیب ??اصله بین عرضه نسخه‌های مختل?? ویندوز به شکل محسوسی کاهش می‌یابد.

 

براساس اطلاعاتی که در اختیار ZDnet قرار گر??ته، ا??رادی که درصدد نصب این نسخه‌ی اولیه باشند، باید با دریا??ت بروزرسانی‌های ماهینه که بصورت خودکار توسط مایکروسا??ت منتشر خواهد شد، موا??قت نمایند. Threshold نسخه‌ی آتی ویندوز خواهد بود که براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده، نسخه‌ی نهایی آن با نام ویندوز ۹ در بهار سال 2015 میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گر??ت. انتظار می‌رود ترش‌هولد با امکاناتی جدید همراه باشد. گ??ته می‌شود هد?? اصلی مایکروسا??ت در این ویندوز، بالا بردن کاربرد آن در ابزار‌هایی است که ??اقد قابلیت‌های لمسی بوده و ماوس و کیبورد نقش اصلی را در این سیستم‌ها بازی می‌کنند.

 

 

براساس اطلاعاتی که پیش‌تر در مورد ویندوز ۹ منتشر شده، می‌توان انتظار وجود قابلیت‌هایی چون منوی استارت در محیط دسکتاپ یا دسکتاپ‌های مجازی و حذ?? منوی چارم اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد باید در انتظار میزبانی ترش‌هولد از سیستم صوتی هوشمند ردموندی‌ها، یهنی کورتنا نیز باشیم.

 

 

مایکروسا??ت اظهار نظری در مورد این اخبار نداشته و اطلاعاتی را از زمان انتشار و همچنین قیمت نسخه‌های مختل?? ویندوز ۹ ارائه نکرده است. مایکروسا??ت ویندوز ۸ را نیز در سه مرحله‌ی اساسی منتشر کرده که شامل انتشار نسخه‌ی اولیه‌ در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۱، نسخه‌ی دوم آزمایشی یا نسخه‌ی مصر??‌کننده در 29 ??وریه ۲۰۱۲ و نسخه‌ی نهایی ویندوز ۸ در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۲ بود.

 

 

براساس شنیده‌ها مایکروسا??ت در نظر دارد تا نسخه‌ی آتی ویندوز خود را سریع‌تر عرضه نماید، از این‌رو ا??راد درگیر در این پروژه به سرعت در حال توسعه‌ی ویندوز ۹ هستند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که علاقمندان قادر خواهند بود تا این نسخه را دریا??ت نموده و آزمایش کنند.

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی آقا امین.خبر خیلی جدیدی بود.آواتار جدیدتم خیلی خوبه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8.1 که عالی بود ببینیم این چی می شه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...