رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
farnamsanat

دستگاه اسکرابر چیست ؟

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

اسکرابر چیست ؟

 

اسکرابر دستگاهی است مکانیزه که برای نظا??ت و شستشوی سطوح مختل?? همچون سرامیک ، سنگ ، پارکت ، اپوکسی ، بتن مسطح و... در مجموعه های بزرگ مورد است??اده قرار می گیرد. این دستگاه قادر است همزمان ک?? مجموعه سالن ها را شسته و درجا خشک کند و هیچگونه لکه و رد خیسی از خود به جای نمی گذارد. در بعضی مدل ها علاوه بر توانایی های ذکر شده ، قابلیت جمع آوری آشغال های ریز و درشت را نیز دارد.

 

00.jpg

 

 

با گسترش سازه های بزرگ از جمله مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری در شهر ها و کارخانجات در صنعت ، سیستم نظا??ت سنتی (است??اده از تی) دیگر جوابگوی نظا??ت این مجموعه ها نمی باشد. از طر??ی نظا??ت سنتی علاوه بر وقت گیر بودن از کی??یت مطلوبی برخوردار نبوده و نیروی انسانی بیشتری را نیز درگیر این امر می نماید. به همین دلیل مجموعه های بزرگ و کارخانجات جهت نظا??ت خود از دستگاه های مکانیزه است??اده می کنند.

 

02.jpg

 

 

مزایا و معایب است??اده از اسکرابر ها و روش سنتی (است??اده از تی) :

- به عنوان مثال یک نیروی انسانی قادر به نظا??ت 80 متر مربع در ساعت می باشد ، در حالی که یک دستگاه اسکرابر به طور میانگین 1700 متر مربع در ساعت را نظا??ت می کند ، که به طور چشمگیری می توان نیروی انسانی را کاهش داد.

 

- همچنین نظا??ت سنتی دارای محدودیت هایی می باشد ، به طور مثال تی قابلیت برطر?? کردن جرم های درز سطح را ندارد.

 

- همچنین همیشه ردی از تی روی سطوح باقی می ماند که این امر به مرور زمان موجب کدر شدن و از بین ر??تن ظاهر سطح می شود و برای برطر?? شدن این مشکل سطح را ساب می زنند که این عمل علاوه بر هزینه بالا به سطح آسیب می رساند ، درحالی که است??اده از اسکرابر با مکانیزم خاص خود و با سرعت کاری بالا و کی??یتی مت??اوت در امر نظا??ت باعث طول عمر سطوح می شود.

 

04.jpg

 

 

اسکرابر ها در چه مکان هایی است??اده می شود ؟

اسکرابر ها دارای مدل و سایز های متنوعی است و قابلیت است??اده در همه ??ضا ها را دارد.

رستوران ، داروخانه ، بیمارستان ، سالن های ورزشی ، ??رودگاه ، ترمینال ، مدارس ، مجتمع های تجاری و مسکونی ، پاساژ ، دانشگاه ، کارخانجات ، ورزشگاه ، استخر ها ، پارکینگ های عمومی ، ??روشگاه های زنجیره ای و... .

 

03.jpg

 

مکانیزم دستگاه اسکرابر :

عملکرد دستگاه اسکرابر به این صورت است که برس سطح را با آب و مواد شوینده به طور کامل شستشو می دهد و تی مکنده آب کثی?? حاصل از شستشو را مکش کرده و در مخزن آب کثی?? جمع آوری می کند و سطحی 100 % خشک و ایمن برجای می گذارد.

 

A. مخزن آب تمیز : مخزن آب تمیز و کثی?? کاملا جدا از هم قرار دارند و به راحتی از دستگاه جدا می شود. این مخزن دو جداره و از جنس پلی اتیلن می باشد و در برار ضربه و خوردگی مقاوم است.

 

B. مخزن آب کثی?? : مخزن آب کثی?? در بالای مخزن آب تمیز قرار دارد و وظی??ه آن نگهداری آب کثی?? و خرده آشغال های جمع شده از سطح زمین می باشد. این مخزن نیز از جنس پلی اتیلن بوده و در برابر ضربه و خوردگی مقاوم است.

 

C. برس : برس در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد که با توجه به نوع سطح و آلودگی مت??اوت و به راحتی قابل تعویض است. وظی??ه آن تمیز کردن سطوح است.

 

D. تی : این تی در عقب دستگاه تعبیه شده که توسط یک شیلنگ رابط آب کثی?? را به مخزن منتقل می کند و سطح را نیز خشک می کند.

 

E. لوله تخلیه : این لوله در قسمت عقب دستگاه تعبیه شده و وظی??ه آن تخلیه مخزن آب کثی?? می باشد.

 

05.jpg

 

انواع مدل های اسکرابر :

اسکرابر ها 2 نوع دارند. اسکرابر با دستی یا بدون راننده و اسکرابر با سرنشین یا با راننده.

همانطور که از نامشان پیداست ، اسکرابر های دستی ، اپراتور پشت دستگاه قرار می گیرد و اسکرابر را هدایت می کند. اما اسکرابر های سرنشین دار ، اپراتور بر روی دستگاه می نشیند و به وسیله سیستم هدایت کننده (پدال و ??رمان) اسکرابر را به حرکت در می آورد.

 

06.jpg

 

 

شرکت ??رنام صنعت پاکسا با دارا بودن کادری مجرب و سابقه حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی ، اینک ??عالیت خود را گسترده نموده و با اخذ نمایندگی انحصاری از :

RCM ایتالیا : (دستگاه های ک??شور و زمینشور اسکرابر)

SOLO ایتالیا : (جاروهای صنعتی ، بخار شور ، پولیشر)

EHRLE آلمان : (واترجت های آب گرم و آب سرد)

ISTOBAL اسپانیا : (کارواش های مکانیزه و اتوماتیک)

 

به عنوان تنها نماینده شرکت های ??وق در ایران ، آمادگی خود را جهت ارائه سیستم های مکانیزه شستشوی در کلیه مکان ها از جمله ??رودگاه ها ، نیروگاه ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، پاساژ ها ، ورزشگاه ها ، کارخانجات بزرگ ، مکان های مذهبی ، کلیه سازمان ها و ادارات و... اعلام می دارد.شایان ذکر است خدمات این شرکت مشمول 15 سال خدمات پس از ??روش و 1 سال گارانتی می باشد.برای اطلاعات بیشتر کا??یست با شرکت تماس گر??ته و با یکی از کارشناسان بخش ??روش ارتباط برقرار کنید.. امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات ، همکاری لازم را داشته باشیم و منشا اثر مثبت بوده و مطلوب نظر آن مقام محترم را حاصل نمائیم.

سایت : www.farnamsanat.com

تل??ن : 021.88891913 (10 خط)

نمابر : 021.88891794

همراه : 0912.3133593

ویرایش شده توسط farnamsanat

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...