رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
bf4

10 بازیکن برتر fifa 15

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

هر ساله با انتشار یک FIFA جدید بحث و جدال طر??داران تیم های بزرگ اروپایی بر سر ریت و نمره های بازیکنان محبوبشان آغاز می شود . اکنون ۱۰ بازیکن برتر FIFA 15 به همراه ریت (Overall) آنها لیک شده است و در ادامه به برسی آنها می پردازیم . البته شاید ریت های منتشر شده تا زمان انتشار بازی تغییرات اندکی بکنند و قطعی نیستند .

 

 

۱۰- Sergio Agüero

 

پس از آغاز یک ??صل ??وق العاده همراه با منچستر سیتی سرجیو آگوئرو آرژانتینی آرام آرام روند نزولی خود را پیش گر??ت و در جام جهانی هم ناآماده ظاهر شد . گرچه او در منچستر دو قهرمانی را بدست آورد و در جام جهانی نیز به عنوان نایب قهرمانی رسید . او همیشه در FIFA از Overall بالایی برخوردار بوده است و در این نسخه قدرت او ۸۸ می باشد . همانند FIFA 14 …

 

 

Sunderland-v-Manchester-City-Sergio-Aguero-pa_3033761-700x393.jpg

 

۹- Robert Lewandowski

 

بازیکن سابق دورتموند و کنونی بایرن مونیخ اکنون در بالاترین سطح دوران بازی خود می باشد . او در این نسخه نسبت به FIFA 14 رشد بهتری داشته است و اکنون قدرت او هم ۸۸ می باشد . هر چند در این ??صل او در دورتموند زیر سایه “مارکو رویس??? قرار داشت اما باز هم توانست به آقای گلی Bundesliga این ??صل دست یابد .

 

 

robert-lewandowski-spielt-nicht-mehr-lang-fuer-den-bvb-.jpg

 

۸- Yaya Touré

 

کلیدی ترین بازیکن ??صل منچستر سیتی و بهترین بازیکن ??صل این باشگاه . حر?? دیگری جز تحسین برای او نمی ماند . او هم مانند سرجیو آگوئرو دارای قدرت ۸۸ می باشد.

 

 

480043881-466311.jpg

 

۷- Franck Ribéry

 

اگرچه او درخشش سال قبل خود در بایرن را نداشت اما باز هم یکی از مهمترین بازیکنان ترکیب پپ گواردیولا در طول ??صل بود . قدرت او نسبت به FIFA 14 نزول پیدا کرده است و Overall کنونی او ۸۹ میباشد .

 

 

franck-ribery-514.jpg

 

 

۶- Arjen Robben

 

بهترین بازیکن تیم ملی هلند در جام جهانی و یکی از بهترین های بایرن مونیخ در این ??صل . او هم مثل ??رانک ریبری هم تیمی ??رانسوی اش قدرت ۸۹ برایش انتخاب شده است .

 

 

141803474-477962.jpg

 

۵- Gareth Bale

 

گرانترین بازیکن حال و حاضر تاریخ دنیای ??وتبال در اولین ??صل خود در رئال مادرید عملکردی خیره کننده داشت و توانست با همراهی بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو دهمین قهرمانی اروپا را برای این تیم رقم بزند . او همچنین ستاره رئال در ??ینال جام حذ??ی اسپانیا در برابر بارسلونا بود و گلی تاریخی به ثمر رساند . Overall او در این نسخه ۸۹ می باشد .

 

 

10296389_516288215163415_6310808667098322844_o-700x466.jpg

 

۴- Luis Suárez

 

آقای گل یکی از بهترین لیگ های دنیا در تیمی چون لیورپول لایق بودن در بین ۵ بازیکن برتر این نسخه FIFA می باشد . ستاره کنونی بارسلونا قدرت ۹۰ را در این نسخه اختیار کرده است .

 

 

Luis-Suarez-pre-season2_2977601.jpg

 

 

۳- Zlatan Ibrahimović

 

ستاره بی چون و چرای سوئدی باشگاه PSG ??رانسه و آقای گل این ??صل لیگ ۱ و به دست آوردن قهرمانی همین لیگ از جمله کارهایی است که او برای این باشگاه ??رانسوی در طول ??صل انجام داد . ۹۱ قدرت او در این نسخه می باشد .

 

 

hi-res-68643dd32262419145200eb10ccd2bec_crop_north.jpg

 

 

۲- Lionel Messi

 

مصدومتی بد موقع و ا??ت خود او و باشگاه بارسلونا موجب شد که نه او در این ??صل جامی کسب کند و نه باشگاه بارسلونا . او در یکی از بدترین ??صل های خودش بود . اما در جام جهانی عملکردی عالی داشت و توانست به نایب قهرمانی جام جهانی برسد . او همانند چندین سال اخیر قدرت ۹۴ را داراست .

 

 

Messi-460543.jpg

 

 

۱- Cristiano Ronaldo

 

بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ میلادی توانست در ??صلی ??وق العاده به همراه رئال مادرید به جام های مختل?? دست یابد و رکورد های مختل??ی را هم بشکند . حر?? دیگری برای گ??تن نمی ماند . قدرت او در این نسخه ۹۴ می باشد .

 

 

317345_heroa.jpg

ویرایش شده توسط bf4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عاشق کریستینم :w00t::w00t::w00t::w00t:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هرچند یک آرسنالی هم تو لیست نبود ولی لیستش رو قبول دارم .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...