Jump to content
انجمن پی سی دی

بهبود روند پاسخگویی در مراکز تلفن


Recommended Posts

با توجه به گسترش ارتباط های تل??نی و راحت بودن برقراری این ارتباط بین ا??راد پاسخگویی به تل??ن در شرکتها جنبه ی مهمی پیدا کرده است و بسیار اهمیت دارد. شرکتهای توسعه دهنده خدمات ارتباطی مانند پاناسونیک نیاز کاربران را تحلیل و بررسی کردند و تمرکز خود را در طراحی روشی گذاشتند که این شیوه ی پاسخگویی به تماس ها در شرکتها به بهترین روش انجام شود.

 

اولین راه پیشر??ت در این زمینه تولید دستگاه سانترال بود که این دستگاه ها متناسب با اندازه شرکت قابل است??اده بود. به این معنی که شرکت های بزرگ و کوچک متناسب با خطوط و کاربران تل??ن خود دستگاه سانترال را تهیه می کنند و برنامه های مورد نظر را در این مرکز تل??ن پیاده سازی می کنند.

 

همانطور که مشخص است همیشه اولین ها بهترین ها نیستند و پاناسونیک با ارتقا دستگاه سانترال های خود تمام تلاش خود را در برآورده کردن خواسته کاربران انجام داد و در این زمینه هم مو??ق شد و دستگاه سانترال KX-TES824 و KX-TEM824 متناسب برای سازمان های کوچک و برای سازمان های بزرگ دستگاه های KX-TDA100 و KX-TDA100D و KX-TDA200 و KX-TDA600 و KX-TDA620 و برای شرکتهای که در مکانهای مختل?? قرار دارند یا برای ارتباط داستن شعب مختل?? یک سازمان دستگاه سانترال KX-TDE100 و KX-TDE200 و KX-TDE600 و KX-TDE620 را با بهترین امکانات طراحی کرده که توانسته با تولید این مراکز تل??ن یکپارچه نام خود را در صدر ??روش دستگاه ارتباطی جهان جای دهد. این کال سنتر ها با توجه به نیاز های کاربران قابل برنامه ریزی و تنظیم می باشد اما پاناسونیک با تولید این دستگاه ها، بهینه سازی ارتباطات تل??نی را متوق?? نکرد و هرلحظه در تلاش برای طراحی روشی برای بهبود و ارتقا این دستگاه ها است.

 

یکی از اساسی ترین نیازهای هر سازمان بخش روابط عمومی و پاسخگویی به تماس هاست و در بیشتر سازمان ها برای انجام این وظی??ه از نیروی انسانی است??اده می کنند، اما پاناسونیک با طراحی برنامه ای قابل نصب بر روی تمام دستگاه های سانترال شیوه ی پاسخگویی نوینی در سازمان ها معر??ی کرد که باعث بهبود روند پاسخگویی شد که مورد استقبال زیادی قرار گر??ت. این سیستم تحت عنوان سیستم دیزا وارد بازار شد. این ابزاری برای پاسخگویی مستقیم به تماس گیرنده برای دریا??ت اطلاعات از یک مرکز اطلاع رسانی می باشد. با مجهز شدن سازمان به سیستم دیزا، ارباب رجوع می تواند با تماس با سازمان به صورت صوتی اطلاعات لازم را دریا??ت کند و یا با مرحله ای کردن راهنمایی تماس ها، تماس گیرنده را با ساده ترین روش به مقصد مورد نظر ارتباط دهد و یا با است??اده از برنامه های مانند UDC تماس های دریا??تی را مدیریت و به صورت یکسانی در بین کاربران پخش و توزیع نماید. این برنامه ها می تواند به صورت همزمان در دستگاه سانترال نصب و برنامه ریزی شود.

 

پاناسونیک هم چنین برنامه هایی مانند محدود کردن زمان مکالمه، تنظیم حالت های روز، شب و نهار برای نوع و نحوه پذیرش تماس یا اختصاص دادن صندوق صوتی برای هر ??رد، برقراری تماس اینترنتی،ثبت مشخصات اطلاعات تماس گیرنده در نرم ا??زار سانترال، تنظیم گروه برای داخلی ها برای سرعت بخشیدن به روند پاسخ گویی تماس ها، برقراری تماس های چند ن??ره(مکالمه کن??رانسی)، برنامه هایی برای بهبود سیستم پردازش صدا و یا برنامه های کاربردی برای بهبود روند پاسخگویی با محدود یا دادن آزادی لازم به هر کاربر تل??ن.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...