Jump to content
انجمن پی سی دی

چرا رم ps4 از 4 به 8 گیگ ارتقا یافت؟


Recommended Posts

knacky-670x313.png?57efa4

 

 

سازندگان Knack در زمان ساخت این بازی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردند.زیرا این بازی از عناوین لانچ PS4 بود و عوامل ناشناخته ای وجود داشت که می توانست سبب بروز دردسر ها و مشکلات زیادی برای آنان شود.حال جمعی از سازندگان این بازی در مصاحبه ای با Inside Games اطلاعات جالبی از این دوره منتشر کرده اند.

Ijima-san کارگردان بازی،گ??ته است که بزرگترین مشکل در زمان ساخت Knack این بود که بعضی از بخش های سخت ا??زار PS4 برای آنها ناشناخته بود.

بنا به گ??ته های Murakami-san اصلا دلیل ا??زودن 4 گیگابایت رَم بیشتر به PS4 همین موضوع بوده است.بنا به این گ??ته ها،تیم سازنده Knack در جلساتی که مربوط به تصمیم گیری در مورد سخت ا??زار کنسول بوده است ،شرکت کرده است.در آن جلسات Sony تصمیم گر??ته است که از 4 گیگابایت رَم در PS4 است??اده کند ولی تیم سازنده نظر سونی را عوض کرده و سونی هم از 8 گیگ رَم است??اده کرده است.

در ادامه مصاحبه Funayama از مشکل بعدی آنها سخن گ??ته است.او گ??ته است که مشکل دیگر آنها رسیدن به استانداردهای نسل جدید بوده است.

Ijima نیز گ??ته است که آنها خیلی به دنبال ??یدبک ها و نظرات مردم بودند و اکثر نظرات هم من??ی بوده و بازی را "بیش از حد ساده و خسته کننده" نامیده اند.ولی نظرات مثبتی هم وجود داشته است مثلا پدری که در توییتر گ??ته بود "امروز با پسرم حسابی سرگرم بودیم" یا اینکه "حتی پدر 60 ساله ی من از این بازی لذت می برد.او قول داد که در آینده از این نظرات و ??یدبک ها است??اده خواهند کرد.

Yamaguchi نیز برای PS4 در غرب آینده ای درخشان را می بیند.

تیم سازنده ی Knack در 25ـام جولای و 18 جوئن در توکیو کن??رانسی خواهد داشت که احتمال معر??ی پروژه های آینده آنها نیز زیاد است.

منبع پردیس گیم

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...