edzio Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 بازی The Witcher 3: Wild Hunt طی برگزاری کن??رانس خبری شرکت مایکروسا??ت در نمایش E3 2014 همه را مات و مبهوت خود کرد و جلوه های بسیار زیبایی را نیز به نمایش گذاشت اما یک نکته نگران کننده در آن مشاهده می شود که به گیم پلی مربوط است. شخصیت اصلی بازی یعنی Geralt بسیار راحت تمامی دشمنان را تار و مار می کرد حتی با وجود اینکه تعداد آنها هم بعضا زیاد بود، سختی قابل ملاحضه ای را شاهد نبودیم. چنین چیزی گیم پلی را مانند سری Assassin’s Creed یا بعضا Batman: Arkham می اندازد که در آن دکمه زنی های زیاد و پشت سر هم رمز مو??قیت در مبارزات است تا اینکه بخواهید مانند The Witcher 2 استرتژیک یا تاکتیک خاصی داشته باشید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا پاسخ سازندگان به این مسئله را دریابیم. اینطور که به نظر می رسد CD Projekt RED به عنوان استدیو سازنده چنین کاری را به عمد انجام داده و آن گیم پلی را مخصوص نمایش ساخته است. آقای John Mamais به عنوان تهیه کننده ارشد می گویند: چیزی که ما در کن??رانس مایکروسا??ت به نمایش در آوردیم راه حل آسان برای پیشروی در گیم پلی بوده است. ما ??قط ۵ دقیقه زمان داشتیم و مبارزات باید با است??اده از حالت آسان هر چه سریعتر به پیش برده می شد. در بازی شما شاهد قطعه قطعه شدن دشمنان زیادی بودید اما این مسئله در نسخه نهایی بازی ما به همین راحتی نخواهد بود. ما صر??ا مشغول نمایش یک سری از امکانات و قابلیت های بازی بودیم. من نظرات مردم را دنبال می کردم که متوجه شدم برخی می گویند “اوه این گیم پلی بسیار آسان است??? اما در حقیقت چنین نخواهد بود. ایشان همچنین تایید کرده اند، دمو نامبرده بر روی کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسا??ت یعنی Xbox One اجرا شده است. آقای Mamais ادامه می دهند: ساخت بازی برای Xbox One بسیار راحت تر می باشد چرا که ما تیم بازی ساز مخصوص پلت??رم PC هستیم. به همین دلیل ما هر کاری بر روی رایانه های شخصی انجام می دهیم، بر اساس DirectX 11 خواهد بود. Xbox نیز از DX است??اده می کند. The Witcher 3: Wild Hunt در ??بریه سال ۲۰۱۵ برای Xbox One, PS4 و PC منتشر خواهد شد. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now