رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

kiyan98

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره kiyan98

  • درجه
    تازه وارد

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    abumoslemkhorasan

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    juventus

Converted

  • سیمکارت
    numenix.gif

Converted

  • حودرو شما
    HONDA

Converted

  • گوشی موبایل شما
    bb-curve-9360

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. یکی از دغدغه اصلی و مهم مشتریان ما در باربری پونک نحوه بسته بندی وسایل منزل و محل کار است.بسته بندی وسایل منزل از اولین مراحل و اقدامات برای اسباب کشی و جابجایی است که اگر طبق برنامه و اصول انجام نشود ممکن است در برنامه ریزی شما تداخل ایجاد کند و وقت شما گرفته شود.
    همچنین بسته بندی وسایل منزل امری است که هم با روش های درست و اصولی باید انجام شود و هم توسط لوازم و ابزار های مخصوص بسته بندی وسایل انجام شود و اگر اینطور نباشد با مشکل مواجه خواهید شد مثلا ممکن است وسایل شکستنی بشکنند ، وسایل حساس خراب شوند و یا حتی برخی وسایل گم شوند.

    باربری جنت آباد یکی دیگر از شعبات تحت پوشش اتوبار دهکده می باشد. خدمات اتوبار و باربری را در محدوده جنت آباد برای حمل اثاثیه و اسباب منزل ، به ما بسپارید. ما برای رضایت بیشتر مشتریان و افزایش محبوبیت خودمان، خدمات اتوبار جنت آباد را با 30% تخفیف و ارزان تر از باربری های دیگر ارئه می‌دهیم.https://autobardehkade.com/

    1. royahouse

      royahouse

      اگر به دنبال کار نصب کناف هستید می توانید به سایت ما نیز مراجعه فرمایید.

    2. borzoo2

      borzoo2

      یک مقاله جالب خوندم بد نیست ببنید در خصوص ترندهای بسته بندی در جهان

      https://telegra.ph/Packaging-industry-trends-in-the-coming-years-06-14

    3. almaprime

      almaprime

      شرکت پوشش پلاستیک صائن با سابقه چندین ساله در تولید انواع نایلون، مفتخر است که نیازهای شما را در زمینه‌های مختلف، از جمله مصارف کشاورزی، گلخانه ای، ساختمانی، بسته بندی صنعتی و بهداشتی، و تولید انواع کیسه نایلون به طور کامل برآورده کند.

  2. به صفحات متحرکی که برای انتقال محصولات، بسته ها و وسایل مختلف در کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد نوار نقاله گفته می شود. به نوار نقاله، تسمه نقاله یا نوار کانوایر نیز می گویند. از این دستگاه برای جابجایی مکرر ابزار آلات مختلف در بازه زمانی مشخص به طور کاملاً حساب شده استفاده می شود.نوار نقاله و یا تسمه نقاله یا نوار نقاله بارگیری یکی از پرکابردترین دستگاه ها و ملزومات و تجهیزات بسته بندی هستند. 
    دستگاه تیوپ پرکن از جدیدترین دستگاه هایی هستند که وارد صنعت بسته بندی شده اند و برای پر کردن انواع مواد رقیق و غلیظ استفاده می شوند. دستگاه های پر کن به چند صورت متفاوت و در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و به دلیل داشتن کارکرد کاملا پیشرفته در کارخانه های بزرگ پر کن مواد بکار می روند. روش عملکرد دستگاه های پر کن مواد رقیق و غلیظ با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند و دارای سیستم کاملا متفاوتی هستند.
     

    1. نمایش دیدگاه قبلی  بیشتر 1
    2. kiyan98

      kiyan98

      یکی از ویژگی های مهم بهترین شرکت باربری تهران،در اختیار داشتن کارگرهایی حرفه ای (کارگر حمل بار) ، ماشین مناسب حمل بار، به موقع رسیدن و انجام کارها به ترتیب و سر وقت است که اهمیت زیادی دارد.همچنین دقت پرسنل آن شرکت اتوبار تهران، در بسته بندی و چیدن وسایل در پشت ماشین نیز مهم است. این کار باید با ظرافت و دقت صورت بگیرد نه اینکه صرفا رفع تکلیف شده باشد.

      باربری گیشا

    3. kiyan98

      kiyan98

      یکی دیگر از خدمات مهم در زمینه اتوبار پونک و حمل بار، استفاده از کارگر حمل بار است. این افراد باید اشخاصی دلسوز، زحمتکش و حرفه ای بوده و دارای فیزیک بدنی مناسبی جهت حمل بار (به خصوص بارهای سنگین) باشند.نکته جالب اینجاست که معمولا به دلیل حرفه ای بودن کارگر باربری که در یک شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار، به عنوان کارگر حمل بار مشغول به کار هستند، حداقل آسیب به اجناس و لوازم منزل وارد می شود و از این رو بیمه خسارت ناشی از اسباب کشی را معادل یک سوم خسارت آتش سوزی محاسبه می کند. همین امر هم نشانه حرفه ای بودن و کم اشتباه بودن این کارگران زحمتکش و دلسوز است. 

    4. almaprime

      almaprime

      شرکت پوشش پلاستیک صائن با سابقه چندین ساله در تولید انواع نایلون، مفتخر است که نیازهای شما را در زمینه‌های مختلف، از جمله مصارف کشاورزی، گلخانه ای، ساختمانی، بسته بندی صنعتی و بهداشتی، و تولید انواع کیسه نایلون به طور کامل برآورده کند.

×
×
  • جدید...