رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

esdigibonyan

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

1 دنبال کننده

درباره esdigibonyan

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    barghshiraz

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    acmilan

Converted

  • سیمکارت
    091-0932

Converted

  • حودرو شما
    Chevrolet

Converted

  • گوشی موبایل شما
    samsung-galaxy-note-3-neo-new1

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

بروزرسانی وضعیت تکی

نمایش تمام بروزرسانی وضعیت توسط esdigibonyan

  1. انواع سبک عکاسی مدلینگ

    عکاسی مدلینگ کلید موفقیت در نمونه کارهای بسیاری از مدل ها بوده و هست. عکاسان مد کسانی هستند که با اشتیاق در پشت لنز کار می کنند. لباس ها و لوازم جانبی مد را به گونه ای به نمایش می گذارند که حتی جذاب تر به نظر می رسند. عکاسی مدلینگ توانسته است معیارهایی را در بخش زیبایی، لباس، فشن و تبلیغات با استفاده از فن آوری ها و مهارت ها تعیین کند.

    عکاسی مدلینگ چیست؟

    از نام این حوزه از عکاسی مشخص است که عکاسی مدلینگ به شاخه‌ ای از  خدمات عکاسی گفته می ‌شود که در آن مدل‌ ها سوژه‌های اصلی هستند.

    قطعا عکس‌های مدلینگ زیادی را در مجلات و به ویژه در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید،

    اما معمولا عکس‌ های مدلینگی بیشتر مورد توجه قرار می ‌گیرند که در آن‌ها علاوه بر سوژه، به مواردی از جمله الهام بخشی و جذابیت هم توجه شده باشد.

    چگونه یک عکاس را حرفه ای باشیم 

    عکاس حرفه ای عکاسی است که 100٪ درآمد خود را از طریق عکاسی بدست می آورد و دوره های تخصصی عکاسی را در یک آکادمی حرفه ای و معتبر گذرانده است ، افرادی که کمتر از 50٪ درآمد خود را از طریق عکاسی به دست می آورند و دوره آموزشی تخصصی در یک آکادمی معتبر نگذرانده اند آماتور محسوب میشوند. عکاسی مدلینگ یک شاخه تخصصی در صنعت مد و فشن است. آتلیه عکاسی لنزو  برای فعالیت در این حرفه نیاز به مهارت های بسیاری دارد.

    تخصص در نورپردازی، دید هنری، کنجکاوی و خلاقیت اساس پیشرفت یک عکاس است. کلاس کاری تا زمانی مطرح است که سابقه و نمونه کار های حرفه ای را در کارنامه خود داشته باشید، در غیر این صورت هر چقدر که سعی کنید برای پروژه ها دستمزد های عجیب پیشنهاد دهید، باز هم موفق نخواهید شد.

    این موضوع درست است که در عکاسی مدلینگ، پنجاه تا هفتاد درصد از خروجی کار به فیزیک ، استایل و توانایی ژست گیری مدل مرتبط است. اما همیشه زیبایی و جذابیت مدل و یا اکسسوری ها جوابگو نخواهد بود. بهتر است نگاهی به نمونه های درخشان پرتره بیاندازید. عکاسان حرفه ای بهترین عکس های پرتره را می گیرند. از ساده ترین چهره ها و محدود ترین تجهیزات نورپردازی، یک اثر بی نظر خلق می کنند.




     

    تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی مدلینگ

    در این نوع از عکاسی نیز مانند دیگر انواع سبک های عکاسی در بیشتر مواقع بخاطر حساسیت و دقت زیاد طراحان، توجه به تجهیزات دوربین از اهمیت بالایی برخوردار است . این تجهیزات در زیر ذکر شده است :

    پایه دوربین، رفلکتور , سافت باکس , فلاش های چتری، لنزهای زوم در حدود 70 تا 210 و … .

    توجه داشته باشید در کنار تجهیزات حرفه ای یک دوربین برای عکاسی مدلینگ آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است، میزان حرفه ای بودن فرد عکاس در گرفتن عکس نهایی مطابق با هدف مورد نظر است.

     

    2 سبک جذاب عکاسی مدلینگ

    عکاسی مدلینگ سبک های مختلفی در ژانر های کاتالوگ (ژورنال لباس) ، تحریریه ، هنری و خیابانی دارد. عکاسی از مد در خیابان جدیدترین مورد در این دسته است و به دلیل سادگی و اتصال آن با افراد عادی، شهرت بیشتری پیدا می کند. عکاسی مد به سبک کاتالوگ و خیابان کاملاً از یکدیگر قابل تشخیص است. در حالی که سبک تحریریه و عکاسی تبلیغاتی کاملاً از نظر سبک مشابه هستند.

    • عکاسی مد کاتالوگ 

    عکسهای مد کاتالوگ کاربردهای متنوعی دارند که مهمترین آنها طراحی کاتالوگ، ژورنال، استفاده در وب سایت و فروشگاه های آنلاین است. در این سبک معمولا مدل در مقابل پس زمینه های سفید و یا رنگی ساده قرار می گیرند تا سوژه بیشتر جلب توجه کند. عکاسی مد کاتالوگ را شاید بتوان با عکاسی محصولات مقایسه کرد.

    • عکاسی مد و فشن خیابانی

    عکاسی مد و فشن در خیابان یکی از انواع نسبتا جدید عکاسی به شمار می آید و در آن لوکیشن عکاسی ،سطح خیابان های شهر می باشد. البته با توجه به مهارت عکاس و نوع برند ، عکسهای مد و فشن خیابانی در هر دو گروه ادیتوریال و یا کاتالوگ نیز قابل استفاده خواهند بود . در عکاسی خیابانی ، مدل در زندگی روزمره و با حالتهایی عادی نمایش داده می شود و از ژست ها و نورپردازی های آنچنانی ، اثری دیده نمیشود.

    در میان تمامی سبکهای عکاسی ؛ عکاسی مدلینگ ( مد و فشن ) یکی از  پر جاذبه ترین بخشهای برای بسیاری از عکاسان جوان است و با توجه به رشد گسترده شبکه های اجتماعی یکی از پول ساز ترین و پر در آمدترین شاخه های عکاسی نیز به شمار آورده میشود.

    1. banksoule

      banksoule

      شرکت بانک سوله ایران یکی از تخصصی ترین شرکت های ساخت و فروش سوله و اسکلت فلزی ساختمان در ایران می باشد. تولید انبوه باعث کاهش قیمت تمام شده محصول شده و ما کمترین قیمت های بازار را برای هر نوع کاربری و اسکلت های فلزی اعم از  سوله صنعتی ، سوله ورزشی ، کشاورزی ،  انبار ،سوله مرغداری ، اسکلت فلزی ساختمان و ... به شما ارائه می دهیم. تحویل فوری سوله در کمترین زمان ممکن ، از مزیت های شرکت ماست. با ما در  تماس باشید.

×
×
  • جدید...