رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

tablosazi

عضو
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط tablosazi


  1. همان طور که می دانیم اولین چیزی که بعد از دیدن قسمت بیرونی ساختمان نظر مخاطب را به خود جلب می کند ، نما و طرح بیرونی آن ساختمان یا بناست به طوریکه می توان ادعا کرد که نمای بیرونی ساختمان به تنهایی می تواند نقش پررنگی را برای ایجاد تاثیر اولیه قوی در جذب مخاطب داشته باشد.

     

    در نمای بیرونی ساختمان ها می توان از مصالح مختل??ی مانند چوب ، آجر ، آلومینیوم ، سرامیک و... است??اده کرد. اگر شما برای اجرای نمای بیرونی ساختمان خودتان از یک گروه حر??ه ای (تیم تابلو سازی نامی) کمک بگیرید علاوه بر آنکه می توانید در وقت و هزینه های خود صر??ه جویی کنید ، می توانید یک انتخاب درست داشته باشید.البته پیشنهاد گروه تابلو سازی نامی به شما انجام و اجرای نمای ساختمان خود با ترموود است.

     

    • حال شاید سوال شما این باشد که ترموود چیست؟

     

    است??اده از چوب در ساختمان سازی ، عمری دیرینه دارد یعنی زمانی را در نظر بگیرید که انسان ها برای ساخت خانه های خود مصالح مختل??ی در دسترس نداشتند و مجبور بودند از تنه های درختان برای خود خانه بسازند.

     

    اما بعد از آنکه مصالح جدید برای ساختمان سازی اختراع شد (آلومینیوم ، آجر ، سرامیک و...) بشر ??همید این مصالح دارای طول عمر و ماندگاری طولانی تری نسب به چوب هستند و ترجیح داد از آنها است??اده کند ولی همچنان نمای چوب برایش زیبا تر و دلنشین تر بود ، پس به دنبال راه حلی بود که بتواند به نحوی از چوب در ساختمان هایش است??اده کند پس ترموود را کش?? کرد که از آن می توان در نمای همه ساختمان ها و در همه محیط ها (حتی حمام و جاهای که دارای رطوبت بالا هستند ) بدون هیچ مشکلی است??اده کرد.

     

    برای ساختن ترموود ، چوب حرارت داده می شود ، البته باید در زمان دادن این حرارت به چوب ، همه اکسیژن موجود در محیط حذ?? شود تا چوب نسوزد با این کار دوامش بالا می رود.

     

    اکثر ترموود های موجود که از آنها برای نمای بیرونی ساختمان است??اده می شود ، ??نلاندی هستند.

     

    ترمووودها را به دو دسته چوب نرم ( کاج ) و چوب سخت ( زبان گنجشک ) تقسیم بندی می کنند و شیار دار و بدون شیار هستند.

     

    اگر ترموود ها با شرایط درست و استاندارد تولید شده باشند دیگر نیاز به رنگ کردن آنها نداریم اما گاهی بعضی از ا??راد رنگ خاصی مد نظرشان است که می توانیم رنگ مطلوب و دلخواهشان را برایشان ایجاد کنیم.

     

    برای نصب ترموود ها می توان از کلیپس و یا زیر سازی های چوبی است??اده کرد.البته است??اده از روش کلیپس قیمت کار را ا??زایش می دهد زیرا در این روش ، هیچ پیچی بر روی نما دیده نمی شود ( برخلا?? روش زیرسازی) .

     

     

     

    برای انجام کار ترموود روی نمای بیرونی ساختمان های شما، ابتدا تیم طراحی تابلو نامی با نرم ا??زار تری دی مکس کار طراحی را آغازمی کند و بعد ازگر??تن تائیدیه های لازم از طر?? شما ، کار نصب و اجرا را آغاز می کنیم.

     

    درست که ترموود ها محصولاتی ماندگار ، بادوام و ضد آب هستند اما با همه این ت??اسیر ترموود یک ماده طبیعی (چوب) است.برای آنکه بتوانیم عمرش را از آنچه هست طولانی تر کنیم و از رنگ پریدگی های آن جلوگیری کنیم می توانیم از یک لایه رنگ که تقریبا دارای مقدار بسیار پایینی رنگ دانه است است??اده کنیم این لایه رنگ می تواند چوب را از اشعه ماورای بن??ش و همچنین رنگ پریدگی های احتمالی دور بدارد.

     

    شرکت تابلو سازی نامی همراه تیم حر??ه ای و کار آزموده خود و با سالها سابقه کاری می تواند شما را در زمینه ساخت انواع تابلوهای ذکر شده در سایت و همچنین اجرای نمای ساختمان به کمک ترموود یاری رساند.شما می توانید در صورت نیاز و یا داشتن سوال در این زمینه با همکاران ما تماس حاصل ??رمایید.گروه ما در همه مراحل اجرای پروژه در کنار شما عزیزان خواهد بود.

     

     

     

    http://tablonami.com

    تابلو سازی | تابلوسازی - تابلو نامی


  2. همان طور که از اسم آن مشخص است به لایت باکس هایی گویند که در ??ضاهای باز مثل اطرا?? خیابان و راه ها و محیط های بیرون نمایشگاه های مختل?? از آن است??اده می شودکه از پرو??یل های الومینیومی با کی??یت بالا ساخته می شود وشاید آن را بتوان کوچکترین جعبه تبلیغاتی نورانی نامید که دارای کی??یت نور ??وق العاده است و می توان پوستر آن را به آسانی تغییر داد

     

    تبلیغات در خارج از منزل، یا تبلیغات خارج از خانه، محصولات تبلیغاتی یا ارائه خدمات خود را تا حد ممکن به مصر?? کنندگان در خارج از منزل و در حال حرکت نزدیک می کنند

     

    جعبه نوردر ??ضای باز،یک رسانه تبلیغاتی در ??ضای باز است که برای مکان های خارجی از جمله: خیابان های بلند، مکان های خرید، پارک خودرو، منوهای دیوارهای رستوران، ایستگاه های اتوبوس، ایستگاه های بنزین، ایستگاه های قطار و تبلیغات در ??ضای باز سینما و مراکز ورزشی و ... از آن است??اده کرد.شما در محیط های باز به راحتی می توانید تمامی تبلیغات خود را از طریق لایت باکس های اوت دور انجام دهید که علاوه بر معر??ی محصول یا خدمت شما ،??روش خود را ا??زایش دهید.

     

    این ص??حه نمایش های تبلیغاتی در ??ضای باز(لایت باکس اوت دور) در اندازه های استاندارد موجود می باشد و یا می توانید جعبه نور در ??ضای باز و پوستر های مختل?? را با توجه به شرایط خاص خود س??ارش دهید.

     

     

    tablonami.com


  3. المان ها ، مجموعه ای از نماد ها در کنار هم هستند که در کنار هم ، یک م??هوم و یک پیام مشخص را به بیننده می رساند .

     

    هویت بصری در واقع شناسنامه ای است برای هر طرح و نماد که آن را به صورت ذهنی و یا کاملا واقعی نشان می دهد. این المان های تاثیر گذار شامل اسم برند ، هد?? وسخن آرمانی سازمان ، رنگ شناخته شده سازمان و... هستند که وقتی با یک ??کر هد??مند و در کنار هم قرار بگیرند می توانند لوگو و یا آرم آن سازمان را منحصر به ??رد و شناخته شده کنند و به آن هویت و شناسنامه ای تعلق دهند که برای همه قابل تشخیص باشد.

     

    در زیر به مواردی اشاره می کنیم که می تواند به طرح شما اعتبار و هویت ببخشد .

     

    1. مخاطبان لوگو بسیار مهم هستند

     

    در طراحی و ساخت لوگوها نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که توجه کنید چه کسانی مخاطب و مشتریان آن سازمان هستند و چه درخواست ها و نیازهایی دارند و باید تحقیق کنید که مخاطبان از لحاظ در آمد ، سن ، تحصیلات ، منطقه جغرا??یایی در کدام دسته ها قرار می گیرند ؟ سازمانی که برای آن می خواهید لوگو طراحی کنید ، چه محصول و یا خدمتی را ارائه می دهد ؟ و چه مشکلی را می تواند از دوش مخاطبان خود بردارد و هد?? مردم از است??اده از خدمات آن سازمان چه چیزی می تواند باشد ؟

     

    2. سادگی شرط مهمی است

     

    همان طور که قبلا در مورد هویت بصری یک برند توضیح دادیم هد?? ما از طراحی لوگوها این نیست که یک سری از اشکال مختل?? و پیچیده را در کنار هم بچینیم و تصور کنیم که این پیچیدگی ها باعث خلق یک آرم ??وق العاده می شود زیرا همان طور که از لوگوی برندهای معرو?? در دنیا مشخص است آنها سعی کرده اند یک نماد ساده و قابل ??هم را برای سازمان خود انتخاب کنند .

     

    3. انتخاب ??ونت درست

     

    اهمیت انتخاب ??ونت درست در طراحی یک لوگو اساسی و مهم است و می توان ادعا کرد که بخش تکمیلی در انجام طراحی لوگوها ، انتخاب درست نوع و سایز ??ونت مورد است??اده است . زیرا با انتخاب یک ??ونت مناسب و درست علاوه بر آنکه کارتان زیبا تر می شود به همان نسبت جذاب تر نیز خواهد شد همچنین انتخاب ??ونت مناسب می تواند ، انتقال پیام مورد نظر شما را ، به مخاطب تسریع ببخشد.

     

     

    تابلو سازی تابلو نامی

    تابلو سازی | تابلوسازی - تابلو نامی


  4. وقتی برای اولین بار وارد یک ساختمان و یا یک شرکت می شویم ، مهمترین چیزی که در بدو ورود بسیار با اهمیت است ، داشتن علائم و نشانه هایی در داخل آن مجموعه است که بتواند مسیر درست را ، بدون آنکه نیازی به پرسیدن از کسی داشته باشیم ، برای ما آشکار کنند با اینکار در واقع برای مراجعه کننده ارزش و احترام قائل شده اند.

     

    امروزه ، این علائم و نشانه ها را به کمک تابلوهایی مخصوص ، که در هر طبقه و یا بالای درهر اتاق و برای معر??ی آن به مراجعه کنندگان است ، به مکان مورد نظر متصل می کنند . البته یکی از نکات مثبت این تابلوها ، قابلیت جابه جایی آن ها می باشد . به طوریکه امروزه این تابلوها به عنوان یکی از اجزای ضروری ساختمان هایی که مراجعین زیادی دارند از جمله ادارات ، بیمارستان ها و ... تبدیل شده است .

     

    این تابلوها را در جنس های مختل??ی مانند : کامپوزیت ، پلکسی گلاس ، ??لکسی ??یس و ... می سازند و طراحی آنها به صورتی است که اگر نیاز به ویرایش داشته باشند ، می توان به آسانی برای محتویات مندرج شده رویشان ، ویرایش های مورد نیاز را انجام داد .

     

    انتخاب نوع ، جنس و رنگ تابلوهای طبقاتی با سلیقه ، بودجه و درخواست مشتری انجام می شود ، اما همکاران ما در شرکت تابلو سازی نامی ، می توانند برای هر نوع ساختمان و با هر گونه معماری و رنگ منحصر به ??رد ، تابلویی را متناسب با آن برای شما آماده کنند .

     

    تابلوی راهنمای طبقات ، همان تابلوی اسامی اتاق ها است و به مراجعین کمک می کند تا بتوانند در محیط نا آشنا و جدید ، اتاق مورد نظر خود را پیدا کنند . اهمیت و ارزش اطلاع رسانی برای همه سازمان ها بسیار پر اهمیت است و انجام آن را یکی از موارد احترام به ارباب رجوع در سازمان ها می دانند و همواره تاکید دارند که می بایست به ارباب رجوع احترام گذاشت و به او اطلاع رسانی کرد. این اطلاع رسانی در اداره ها و سازمان ، به چندین روش انجام می شود ، اما مهمترین و اساسی ترین آن ، نصب تابلوهای اطلاع رسانی است :

     

    1. نصب تابلوهای اطلاع رسانی

     

    بالای در ورودی ، همه اتاق های مهم در ساختمان می بایست تابلوهایی روی درب آن اتاق و همچنین درهر طبقه ، برای اطلاع رسانی و پیدا کردن مسیر درست نصب شود. شرکت تابلو سازی نامی ، برای طراحی ، اجرا و نصب تمامی این تابلوها ، می تواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

     

    2. تل??ن گویا

     

    همه سازمان ها می بایست ، برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین علاوه بر داشتن تابلوهای راهنمای طبقات ، مجهز به تل??ن گویا باشند تا مراجعه کنندگان از زمان ملاقات ها و همچنین ساعات کاری و ... مطلع شوند .

     

    3. اتاقک اطلاع رسانی

     

    سازمان های بزرگ و دیگر ارگان ها و ... برای ح??ظ امنیت محیط و همچنین احترام به مراجعین ، می بایست در کنار درب ورودیشان ، اتاقک های نگهبانی و اطلاعات را تعبیه کنند تا اگر ا??راد سوالی داشتند ، ??ردی پاسخگو در آن مکان وجود داشته باشد .

     

    شرکت تابلو نامی ، در زمینه ساخت ، طراحی و اجرای همه تابلوهای نامبرده شده در سایت خود ، آماده ارائه خدمت به کلیه هموطنان است. تیم تخصصی تابلو نامی ، همراه با کادری مجرب و با تجربه همواره سعی دارد ، جدیدترین کارها را با بالاترین کی??یت و سرعت به مشتریان خود ارائه دهد. جهت دریا??ت اطلاعات بیشتر ، با همکاران ما تماس حاصل ??رمایید .

     

    تابلو سازی تابلو نامی

    تابلو سازی | تابلوسازی - تابلو نامی

×
×
  • جدید...