erosin
عضو-
تعداد ارسال ها
4 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
اعتبار در سایت
1 معمولیدرباره erosin
-
درجه
�عالیت 0%
Converted
-
جنسیت شما
مرد
آخرین بازدید کنندگان نمایه
بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.
-
کاتالوگ در تبلیغات شما دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد . شما با است??اده از کاتالوگ می توانید محصولات خود را به راحتی در دسترس عموم و مشتریان خود قرار دهید. کاتالوگ بستر مناسبی برای ارائه ی محصولات شما , پیشنهادهای ویژه , بررسی ??نی و تخصصی محصول و از همه مهم تر ایجاد ??ضایی برای مقایسه ی محصولات شما و برتری های آن نسبت به محصولات موجود در بازار می باشد. آژانس تبلیغاتی مجریان با تیم تخصصی خود در زمینه طراحی کاتالوگ از سال 1380 در زمینه های طراحی کاتالوگ ( طراحی کاتالوگ صنعتی ، طراحی کاتالوگ تبلیغاتی) توانسته است رضایتمندی کار??رمایان را جلب کند. شما می توانید نمونه های طراحی کاتالوگ و طراحی کاتالوگ تبلیغاتی که توسط طراح کاتالوگ مجریان شده است را مشاهده نمایید. مجریان
-
این جمله کلیشه ای را بارها شنیده ایم : ??? شروع یک بیزینس بزرگ با طراحی یک آرم و نشان بزرگ آغاز می شوند ??? اما هیچوقت به اهمیت طراحی آرم و لوگو ??کر نکردیم اگر می خواهیم یک کسب و کار مو??ق و آینده دار را شروع کنیم پس باید از ابتدا قدم های بزرگ برداریم . این قدم های بزرگ احتیاج به هزینه های زیادی ندارد بلکه کمی اعتماد و سلیقه نیاز دارد اعتماد به شرکت پیمانکار طراحی لوگو و آرم که شرکت تبلیغاتی معتبر است ( که اگر درست انتخاب شود حاشیه ریسک شما 0% خواهد بود ) سلیقه بابت اینکه به انتخاب آن شرکت تبلیغاتی با دید و سلیقه خوب نگاه کنیم یک آرم و لوگوی اختصاصی باید 4 اصل اساسی را داشته باشد تا بتواند با مخاطب ارتباط برقرار نماید 1- سادگی : لوگوی شرکت و موسسه شما باید ساده باشد و در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار باشد 2- م??هوم : آرم شرکت و موسسه شما باید دارای م??هوم باشد و اجزا به اجزای آن دارای تعاری??ی باشد 3- ایده و خلاقیت : خلاقیت و ایده در آرم و لوگوی شما می تواند شرکت و مجموعه شما را در ذهن ها تثبیت نماید 4- انعطا?? پذیری : یک آرم و لوگوی حر??ه ای باید بگونه ای باشد که انعطا?? پذیری در همه موارد مانند : اوراق اداری ، مهر ، بیل برد ، خودکار 1 سانتی داشته باشد – قابلیت است??اده شدن بصورت تک رنگ را داشته باشد
-
در این مقاله کوتاه از تاثیرات هدایای تبلیغاتی همراه شما خواهیم بودیم هدایای تبلیغاتی یکی از محبوبترین ابزارهای تبلیغاتی موجود هستند؛ آنها همزمان م??ید و تبلیغاتی هستند، و چیزی به زندگیهای ا??رادی که آنها را دریا??ت میکنند و است??اده میکنند اضا??ه میکنند. اما چرا بسیار مو??ق هستند؟ چرا آنها خیلی خوب کار میکنند؟ دلایل احتمالا خیلی واضح باشند که شما در ابتدا ??کر میکنید! [h=3]هدایای تبلیغاتی وسیله های کاربردی و روزمره[/h] بر خلا?? بسیاری از محصولاتی که در بازاریابی است??اده می شود، زیبایی یک محصول تبلیغاتی است که در نظر گر??ته میشود که ت??اوت کوچکی در زندگی آنهایی که به آنها هدیه داده شده است ایجاد کند- بله حتی یک خودکار یک کالای ضروری روزمره است! دادن هدیه به کسی- مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد-که ا??زایش میدهد چگونه آنها در مورد روزشان میروند بیاختیار آنها را به یک انتخاب رحجانپذیرتر برای مشتریان ??ریبنده یا مشتریانی که از خدمت شما است??اده میکنند تبدیل میکند. شما به طور ناخودآگاه به آنها نشان میدهید که میتوانید برای آنها م??ید باشید، به سادگی با تامین یک لیوان برای آنها که هرگز تشخیص نخواهند داد از برخی نقطه نظرات نیاز خواهند داشت! در واقع، حدود ۵۳% از مردم از یک کالای تبلیغاتی به صورت ه??تگی است??اده میکنند… یا حتی اغلب بیشتر! [h=3]هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبت بر روی مشتری شما دارند.[/h] از آنجایی که شما به مشتریانتان و خریدارانتان یک کالای تبلیغاتی عرضه میکنید، این باعث میشود که تجارت شما صمیمیتر و نزدیک شدنیتر به نظر برسد؛ چیزی که همچنین میتواند کمک کند شالودهی مشتری شما را خوشحال میکند. مشتریان خوشحال گرایش دارند که به تجارت شما و??ادار بمانند، بنابراین به هر میزان که شما آنها را خوشحالتر بکنید، احتمالا آنها به جای نگاه کردن به جای دیگر برای خدماتی که شما میتوانید عرضه کنید، بیشتر با شرکت شما خواهند ماند. شما میتوانید حتی مشتریان بیشتری را به تجارت خودتان با عرضهی هدایای تبلیغاتی ترقیب نمائید. برای مثال، شما یک خرس عروسکی تبلیغاتی را به حر??های های تجارت نمیدهید–شما مورد م??یدتری مثل یک خودکار را انتخاب خواهید کرد؛ ما این مورد را تضمین میکنیم که در تجارت همیشه یک خودکار نیاز خواهد شد، بنابراین مطمئن باشید که این مال شماست! طبق یک تحقیق، ۷/۱۴ % از شرکتکنندگان در بررسی ppat، گزارش کردند که آنها با دادن هدایای تبلیغاتی بعد از دریا??ت و است??اده از آن تماس داشتند. این سه برابر بیشتر از آن چیزی بود که دیگر رسانههای بازاریابی مثل چاپ یا تبلیغات تلویزیون به آن رسیدند، با ??قط ۳ تا ۵ % تماس با تبلیغ. با هدایای تبلیغاتی سازمان یا برند خود را در قلب مشتریان خود جای دهید …