رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

maral26

عضو
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره maral26

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    abumoslemkhorasan

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    astonvila

Converted

  • سیمکارت
    0935

Converted

  • حودرو شما
    Chevrolet

Converted

  • جنسیت شما
    زن

Converted

  • گوشی موبایل شما
    samsung-galaxy-note-3-neo-new1
  1. سود پرک ترکیبی س??ید رنگ و محلول در آب است و از طریق تجزیه شیمیایی سدیم کلراید تولید می شود. سود کاستیک پرک به دلیل اینکه توان زیادی در هیدرولیز مولکول های چربی دارد ، در تولید صابون ها ، شامپو ها و مواد چربی بر کاربرد دارد. سود پرک با نام های سود سوزآور و کاستیک سودا هم شناخته می شود و نام علمی آن سدیم هیدروکسید است. سود پرک دارای ترکیبی شیمیایی است که خاصیت قلیایی شدیدی دارد و به عنوان یک تنظیم کننده pH مطرح است و از آن می توان برای خنثی سازی اسید ها و تولید انواع نمک ها است??اده نمود.
  2. دوست داری عکس‌ کودک تو در شبکه‌های اجتماعی لایک بیشتری بخوره، پس با ما باش. راستی یه توصیه ، نکات ایمنی رو هم رعایت کن تا حریم خصوصی خانوادگیت در معرض خطر قرار نگیره؛ دوست داری تعداد ??الوورهای اینستاگرام تو ا??زایش پیدا کنه ، پس باید مت??اوت باشی. به جای اینکه عکس کودک را در حالت خواب یا بازی بگیری به ایده‌های مت??اوت تری ??کر کن. احتیاط شرط عقل است ! اگر میخواهی تو ??ضای مجازی عکس کودک تو بزاری، بهتره مراقب ??ضای شخصی و امنیت کودک باشی. زاویه عکاسی کودک رو طوری تنظیم کن که دورنمایی از خونه، در ورودی، حیاط و پنجره‌ها توش نباشه مخصوصا اگه ص??حه اینستاگرام پابلیک باشه، ممکنه برای دزدی به خونه تون نقشه بکشن؛ پس احتیاط کن. عدم نمایش خونه‌ اگر تو عکاسی کودک از خونه‌تون پست می‌ذاری، محل دقیق زندگی‌ رو جار نزن. لازم نیست همه بدونن ساکن کجایی. نور طبیعی عالیه... عکاسی کودک تو جاهای روشن خونه خیلی باحاله. نور طبیعی عکس‌ کودک رو جالب‌تر میکنه. پس سعی کن ساعاتی رو برای عکاسی کودک انتخاب کنی که نور خورشید مستقیم تو خونه ست. خودت باش از جریان زندگی روزمره‌تون عکس بگیر و دنبال شکار لحظه‌ها باش. کودک رو مجبور نکن تو یه حالت خشک باشه. به زور مجبورش نکن به عکاسی . عکس‌های طبیعی بیشتر به دل مخاطبان می‌نشینه و صدالبته کودک تو هم ناراحت نمی‌شه. عکاسی کودک در حال بازی به کودک اسباب‌بازی یا خوراکی بده؛ مثل یه آبنبات، شکلات یا حتی یه عروسک خوشگل که ??رزندت دست از سرش برنمی‌داره. اونوقت در حالیکه مشغول بازی یا خوردنه عکاسی کودک رو انجام بده . این عکس‌ کودک علاوه بر جالبیش، جریان زندگی معمول رو نشون می‌ده. هارمونی رنگ‌ها وقتی می‌خوای یه عکاسی کودک با خونواده انجام بدی، هارمونی رنگ لباس‌ها یا تضاد رنگ‌ها ایده جالبیه برای جلب توجه مخاطبان اینستاگرام . کمک از ن??ر سوم عکاسی کودک یا نوزاد کم‌سن و سال خیلی سخته. اگه می‌خوای با همسرت از ??رزند کوچیکت عکس کودک بگیری از یه ن??ر دیگه کمک بخواد تا نظر کوچولو رو به سوژه دیگه ای جلب یا سرگرمش کنه. صبر و شکیبایی عکاسی کودک کار سختیه و صبر و حوصله زیادی میخواد. اگه می‌بینی بازیگوشه وحر?? گوش نمیده، دلسرد نشی. دنبال موقعیتای تصاد??ی برای عکاسی کودک باش و عکس‌های کلیشه‌ای نگیر. یه ذره دقت و یه ذره شکیبایی می‌تونه عکسای تازه‌ای تو اینستاگرام خلق کنه که مورد تحسین و توجه دیگران قرار بگیره. بعضی بچه ها خوش‌اخلاقن و راحت‌تر با عکاسی کودک کنار میآن ولی پدر و مادر هنرمند اونیه که بتونه از یه ??نقل بدقلق هم به خوبی عکس بگیره.
  3. اگر یه خانم عکاس بارداری ??انتزی هستی و بارداری (تبریک!) پس بارداریت رو ثبت کن. هره??ته عکس بارداری نمیگیرم ولی در جاهای مت??اوت از خودم عکس بارداری میگیرم. دوربین رو حاضر کن ، تایمر یا ریموت رو ??عال کن ، حتی تو آئینه حمام میتونی عکس بارداری بی نظیری رو بگیری ، یا نظرت درباره شکم قلمبه خودت چیه؟! راستی حتما عکاسی بارداری با خونواده رو با یکی از همکارات هماهنگ کن.
  4. به منظور بررسی تاثیر کود اسید هیومیک بر کی??یت و میزان محصول دهی گندم نان ، تحقیقی علمی در سال کشاورزی 1389-1390 در مزرعه تحقیقاتی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران که در شهرستان ورامین واقع شده است صورت گر??ت. این تحقیق به شکل اسپلیت پلاس به صورت رندوم و در سه تکرار برنامه ریزی شد.طبق این تحقیق اسید هیومیک در آب مقطر خالص حل شده و در چندین نوبت آبیاری مورد است??اده قرار گر??ت. هیومیک اسید ، قوی ترین کود آلی مرکب از چندین نوع کود مختل?? با وزن های مولکولی مت??اوت است که آزمایشات زیادی در سطح کشور های مختل?? به منظور بررسی تاثیر گذاری آن و نیز میزان مناسب به کار گیری این کود کشاورزی انجام شده است.نتایج این تحقیق نشانگر آن بود که مصر?? کود اسید هیومیک موجب ا??زایش سرعت ایجاد و رشد برگ های گیاهان شده و بیشترین تاثیر در غلظت 100 میلی گرم در یک لیتر آب مشاهده شد. همچنین نتایج حاکی از آن بوده که است??اده از هیومیک اسید سبب ا??زایش کی??یت گندم نیز می شود به این صورت که مقدار پروتئین و ??س??ر موجود در دانه های گندمی که با اسید هیومیک کود دهی شده بودند ، بیشتر از نمونه شاهد بود. مشاهده شد سطح برگ های روییده شده در نمونه هایی که از اسید هیومیک برای تقویت آن ها است??اده شده است ، بیشتر بوده و همچنین رشد آن ها در زمان کوتاه تری انجام گردیده است. در کل ، نتیجه آزمایش به صورت خلاصه حاکی از آن بود که آبیاری گندم در شرایط نرمال با است??اده از اسید هیومیک ، سبب ا??زایش عملکرد و بهبود کارایی گندم شده و همچنین موجب کاهش خسارات ناشی از تنش های مختل?? در کشاورزی از جمله تنش خشکی می گردد. http://sinato.ir/
  5. تاثیر مصر?? پودر سنگ آهک در مقاوم سازی بتن وجود سول??ات در آب و خاک یکی از مهم ترین عوامل ایجاد خوردگی شیمیایی در سازه های بتن آرمه است. پودر سنگ آهک با خنثی سازی مواد خورنده*ی اسیدی سبب ا??زایش مقاومت بتن می شود. طبق بررسی انجام شده در سال 2002 مشخص شد با ا??زایش تنها 5 درصد پودر سنگ آهک می توان دوام بتن را در محیط های اسیدی ا??زایش داد. همچنین تحقیقات نشان داد که بتن حاوی 15% پودر سنگآهک دارای بیشترین دوام در چنین محیط هایی است. با وجود اینکه پودر سنگ آهک یک ا??زودنی بسیار عالی برای بتن است ولی باید میزان دقیق پودر سنگ مورد نیاز را با است??اده از آزمایشات مشخص نمود. برای مصر?? بتن در ساخت دیوار باربر ، ک?? سازی و ستون ، با است??اده از پودر سنگ آهک می توان انعطا?? پذیری آن را ا??زایش داد. همچنین قابلیت مقاومت بتن را در برابر ن??وذ آب ا??زایش می دهد. پودر سنگ آهک یک ماده بسیار ارزان قیمت بوده و هزینه های تولید را کاهش می دهد. همچنین پودر سنگ آهک دارای چسبندگی زیادی بوده بنابراین دوام بتن را در برابر ساییدگی و ??شار ا??زایش می دهد.
  6. از نگاه غیرحر??ه‌ای‌ها، دسته گل عروس، یک انتخاب نه چندان مهم است که می‌توان بعد از انتخاب‌های اساسی مثل لباس عروس، مدل موی عروس و... انجام داد اما کسانی که تجربه کا??ی در برپایی جشن عروسی و تدارکلباس عروس دارند، به خوبی می‌دانند که دسته گل عروس هم به اندازه لباس، سبک آرایش و مدل مو مهم است و عروس خانم‌های باسلیقه برای درخشش در شب طلایی زندگی‌شان باید به همه این جزئیات در کنار هم ??کر کنند. آنچه زیبایی یک عروس را کامل می‌کند، هماهنگی تمامی بخش‌ها در کنار هم هست و به همین دلیل عروس خانم‌ها باید این ??رصت را داشته باشند تا در کنار مدل‌های متنوع لباس عروس، انواع دسته گل عروس را ببیندد و دست به انتخابی هماهنگ بزنند.
  7. maral26

    لباس عروس

    دخترخانم‌ها از کودکی برای لباس عروسی خود رویا می‌چینند و برنامه ریزی می‌کنند. هر چند این طرح تا بزرگسالی و رسیدن به مقطع ازدواج بارها و بارها تغییر می‌کند ولی به هر حال یکی از مهم ترین انتخاب‌های عروس خانم‌هاست که وسواس زیادی به خرج می‌دهند و به دنبال باشکوه‌ترین انتخاب هستند. دست‌شان هم برای انتخاب باز است چون هر ساله، طراحان لباس عروس، مدل‌های متنوعی از لباس عروس پرنسسی، دم ماهی، دنباله‌دار، کارشده و ساده را روانه بازار می‌کنند. برای عروس خانم‌ها مهم است که در زمان انتخاب لباس عروس خود، به مجموعه‌ای بی‌پایان از جدیدترین لباس‌های عروس دسترسی داشته باشند. هم‌چنین لازم است راهنمایی‌های صادقانه‌ای در این زمینه دریا??ت کنند که مثلا براساس نوع اندام، قد و سایر ??اکتورهای ??ردی، کدام لباس برازنده آنهاست و درخشش آنها را درشب عروسی‌شان تضمین می‌کند.
  8. maral26

    کفسابی کامل

    ​​​​​​ک??سابی در واقع میتوان گ??ت که ک??سابی اصولی زمانی انجام میشود که حداقل به میزان 9 بار انجام شود. در واقع میتوان چنان نتیجه گر??ت که ک??سابی در این صورت است که کامل میشود. و در این حالت است که تمام خلل و ??رج ها پر می شوند. معمولا در ک??سابی اصطلاحا کامل و درجه یک از رزین است??اده میشود، که مزیت ان این است که سنگ از دوام بیشتری برخور دار میشود. باید به این نکته توجه داشت که اگر تعداد د??عاتی که کار ک??سابی انجام میشود کمتر از 9 دست باشد ک??سابی کامل نخواهد بود که این امر موجب کاهش دوام سنگ و نیز کدر شدن و تیره شدن به مرور زمان میشود.
  9. اختلالات عصبی اکثر ا??رادی که مبتلا به اختلالات صرع یا حمله ناگهانی هستند می‌توانند از مراقبت‌های اولیه درمان ارتودنسی معمولی برخوردار شوند. بیماران باید قبل از جلسه ارتودنسی داروی عادی ضد صرع شان را مصر?? کنند و غذای معمول خود را بخورند و از تنظیم وقت ارتودنسی برای اوقاتی که خسته هستند، خودداری کنند. بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ms) بهتر است از درمان گروهی نزد متخصصین مقتضی همراه درمان ارتودنسی بهره مند شوند که شامل پزشک بیمار، متخصص اعصاب، متخصص ms، پرستار و سرپرست بیمار می‌شود. مسواک‌های برقی هم می‌توانند ضع?? توانایی دست ها را جبران کنند. اختلالات کلیوی بیشترین اختلال کلیوی که متخصصین ارتودنسی با آن مواجه می‌شوند نارسایی مزمن کلیه است. اگر بیماری به خوبی تحت کنترل باشد، درمان ارتودنسی منعی نخواهد داشت. درصورتیکه نارسایی کلیوی از نوع پیشر??ته بوده و امکان دیالیز وجود داشته باشد باید درمان ارتودنسی به تعویق بی??تد.
×
×
  • جدید...