رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

edzio

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1,883
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط edzio

  1. edzio

    تاپیک بازی Far Cry 4 برای PS3

    دمت گرم امین جون تا÷یک باحالیه.:thumbup:من عاشق ??ار کرایم.ولی باید وایسم یه 40 -÷نجاه روز دیگه بیام بازی کنم حی?? :ohnoes:
  2. چی؟؟؟؟الان یعنی میشه دانلود کرد؟؟حی?? که من دارم میرم:cursing:
  3. دقیقا.کاره بد نمیده بیرون کوجیما.همه شاهکارا و تکرار نشدنی. درست میگی منم موا??قم کاش بره نسل هشت ??قط میزد. منم بی صبرانه منتظر این شاهکارم.
  4. خیلی معصومانه ر??ت.خدا رحمتش کنه:crying::saddd:
  5. همانطور که میدانید، چند روزی است که بازی PES 2015، جدیدترین قسمت این سری از بازی های یعنی PES، به دست کونامی به انتشار رسیده است. سال قبل، به دلیل مشکلات ??راوانی که بازی با خود همراه داشت از گیم پلی گر??ته تا چیزهای دیگر، هرگز نتوانست طر??داران را راضی نگه دارد ولی متای خوب ۸۰ را توانست کسب کند. امسال هم نسخه جدید بازی، با انتشار مورد نقد منتقدان بازی ها قرار گر??ته و مثل نسخه قبل، متای خوبی را کسب کرده است. ولی سوال اینجا است که آیا بازی این بار می تواند طر??داران را راضی نگه دارد یا خیر؟ با ما همراه باشید. نمرات امسال PES نیز مانند نسخه قبل خوب است، زیرا با ۱۱ نقد (تا به حال) توانسته متای خوب ۸۴ را کسب کند. البته گر??تن نمره ۸۰ از سایت واقعا سخت گیری مثل Gamespot خیلی خوب است ولی هنوز معلوم نیست که بازی توانسته نظر بازیبازان را جلب کند یا نه. شما را به تماشای نمرات کامل سایت ها دعوت می کنیم: (نمرات مربوط به نسخه PS4 بازی می باشند) IGN Italia: 93 Eurogamer: 90 Gamestyle: 90 Playstation Universe: 90 God is A Geek: 90 GamesRadar: 90 GameStar: 87 Game Informer: 85 Xbox Achievements: 85 Meristation: ۸۴ games : 80 LaPS4: 80 JeuxActu: 80 Softpedia: 80 Gameblog.fr: ۸۰ ۳Djuegos: 80 Game Spot: 80 VideoGamer: 80 Metro GameCentral: 80 Power Unlimited: 78 XGN: 75 متای بازی تابه الآن: سری بازی های PES یک بازی در سبک شبیه سازی (ورزش ??وتبال) می باشد که سالهاست توسط شرکت کونامی ساخته می شود و جدیدترین نسخه آن PES 2015 است. این نسخه از بازی امروز یعنی ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای کنسول های PS3 و Xbox 360، کنسول های نسل هشتمی PS4 و Xbox One، همچنین برای پلت??رم PC منتشر شده است. گیم??از
  6. هیدئو کوجیما، خالق ??رانچایز Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، طی آخرین برنامه پخش شده از طریق ایستگاه Kojima Station اقدام به صحبت درباره حیات وحش و حیوانات موجود در بازی MGS V: TPP کرد. بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain اولین عنوانی در سری MGS می باشد که دارای جهان آزاد بوده و در آن بازیکنان می توانند محیط بازتر و آزادتری را به نسبت عناوین پیشین این ??رانچایز تجربه کنند و به موجب همین محیط بازی از نظر حیوانات و حیات وحش نیز متناسب با جهان باز بازی خواهد بود که تا به حال برخی از این حیوانات در تریلرهای منتشر شده از بازی مشاهده شده اند. کوجیما در اذعانات خود راجع به حیوانات بازی MGS V: TPP به این موضوع اشاره می کند که حیوانات می توانند به بازیکنان یا دشمنان آن ها حمله ور شوند. او عنوان کرد که در بررسی که از بازی داشته است در قسمتی به این مورد برخورد داشته که یک حیوان وحشی به یک سرباز حمله ور می شود و او را می خورد. علاوه بر موضوع حمله حیوانات به انسان ها، زمانی که از او سؤال شد که آیا حیوانات به یکدیگر هم حمله می کنند یا خیر، کوجیما این موضوع را تأیید کرد. بنابراین بازیکنان باید علاوه بر سربازان دشمن، مراقب حیات وحش موجود در بازی نیز باشند. همچنین با است??اده از تر??ندهایی امکان سود بردن از حیوانات برای بازیکنان وجود دارد. برای مثال بازیکنان می توانند با است??اده از سیستم تسخیر اشیا و حیوانات در بازی، حیوانات وحشی را تسخیر کنند و دستور رها کردن آن ها را در نزدیکی دشمنان بدهند تا باعث ایجاد دردسر برای دشمنان بشوند. یکی از موارد دیگری که در سیستم حیات وحش بازی مد نظر قرار گر??ته شده، چرخه ی زمانی و روز و شب است که باعث تأثیر بر روی حیات وحش بازی می شود. بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلت??رم های PlayStation 4، PlayStation 3، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
  7. تنها یک ه??ته تا انتشار یکی از بهترین عناوین از سوی یوبی سا??ت، یعنی نسخه چهارم سری بازی Far Cry مانده است. مثل همیشه قبل از عرضه عناوین بزرگ منتقدان شروع به نقد و بررسی بازی میکنند و در زمان مشخص شده ای آن ها را در ??ضای نت منتشر میکنند. این قانون بر نسخه چهارم بازی Far Cry هم صدق میکند و نمرات بازی امروز توسط بعضی از منتقدان منتشر شد. در نسخه چهارم این بازی شما به ارت??اعات هیمالیا و منطقه Kyrat می روید و دشمن اصلی شما ??ردی با نام Pagan Min است. در نسخه چهارم، همانند نسخه های قبلی امکاناتی مانند شکار حیوانات، پرواز با وسایل دستی و … وجود خواهد داشت. شما همچنین در این نسخه می توانید ??یل سواری کنید یا به وسیله ??یل ها با یک همیار به مناطق دشمن حمله ور شوید و همه چیز را ویرانکنید. با توجه به نمرات شاهد یک بازی قدرتمند هستیم: The Guardian – ۱۰ Joystiq – ۹ Destructoid – ۹ Metro – ۹ CVG – ۹ Eurogamer Spain – ۹ GodisaGeek – ۹ Destructoid – ۹ Eurogamer – ۸ Videogamer – ۸ XGN [Dutch] – ۸ GamesVillage [italian] – ۸٫۷ IGN Germany – ۸٫۳ GamesRadar – ۴/۵ IGN – نقد و بررسی در دست انجام Gamespot – نقد و بررسی در دست انجام متا بازی: Far Cry 4 در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ برای PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One منتشر می شود. منبع:گیم??ا
  8. خیلی خبر ناراحت کننده ایه.خیلی خواننده خوبی بود.خدا رحمتش کنه.زندگی همینه.بی رحمه.:sadface::sadface:
  9. edzio

    *** خنده های __ یواشکی ***

    :;-)::;-)::;-):
  10. خیلی عالی بود.دمت گرم کاظم جون.:thumbup:
  11. خخخخخ تا اون باشه گنده نگوزه:76::gigglesmile::76::gigglesmile::76::icon_346[1]:
  12. edzio

    *** خنده های __ یواشکی ***

    سال 1400 شمسی سوال تاریخ سوم دبیرستان: . . . . . . . . . . . . خواستگاران که بودند و چه کردند و چرا منقرض شدند؟
  13. edzio

    *** خنده های __ یواشکی ***

    دختره پی ام داد:اصول شما برای دوستی چیه؟؟؟ گ??تم:توحید..نبوت..امامت... به خدای احد و واحد این د??ه حقم نبود بلاک شم:| تازه میخواسم یه چیزای راجع به امام راحلم براش بگماااا بی لیاقت،اون اصلا لیاقت منو نداشت...
  14. edzio

    Just Cause 3 به صورت رسمی معرفی شد

    بازیه باحالیه.ولی کاش مثله نسخه 2 تخلش بالا نباشه اونقدر.یه قلاب مینداخت هواپیمارو میگر??ت!!!!:O_O::17::92:دیگه اونجوریم راحت میشه حال نمیده.مثله یکش در بیارن خوبه با گرا??یک شاخ:thumbup:
  15. ممنون امین جون.از نمرات میشه ??همید انچنان که باید مو??ق نبوده.کاش یوبی سا??ت یه نیم نگاهی هم ??رانچایز های محبوب قدیمیش مینداخت و یه نسخه پدر مادر دار از سری prince of persia میداد بیرون.اساسین دیگه خیلی تکراری شده برای من که این طوره حالا شاید یه سری هنوز باهاش حال کنن.
  16. edzio

    خز و خیل های وطنی

    خخخخخخ خاک بر سرشون:76:دمت گرم ??رزان جون کلی خندیدم:76::76::76::76:قلیونه خیییییییییییییلی باحاله.چه ??کری کردن اخه :619379pjx9hv71jb::lol::lol:
  17. ایییییول دمشون گرم.خدایی انتخاب خوبی بوده.dark souls 2 مستحق بازی سال شدن بود و شد:thumbup: دستت درد نکنه ابراهیم جون.
  18. داش کاظم خودت از همه چی پر??کت تری.ممنون از نظرت:thumbup: اول کالا??و میزنم دانلود چون تو ??از تیر و ت??نگم!:2lkfck5:
  19. سلام.خوبی دا اش؟ ممنون از نظرت.اره من ps3 دارم.
  20. چاکرتم ابراهیم جون.الان بدون شک تو جو کالا??م :gigglesmile: بلا خره ما خودمون یه پا سولجریم!:lol:
  21. با سلام به همه برو بچ گل پی سی دی.امیدوارم که حال همتون خوب و سرحال باشین. دیگه ??صل بازی ها داره شروع میشه. بچه هایی که rouge بازی کردن؛چه طوریه؟ خوبه؟ یا نه؟اینو بزنم دانلود یا cod:Aw? The evile wuthen چی؟اون چه طوریه؟کدومو میگید اول دانلود کنم؟
  22. edzio

    تبریک عید سعید قربان

    عید همه مبارک
  23. بابا اینا دیگه خوشی زده زیر دلشون.اخه کدوم کسخولی میاد با گوشی به این گرونی همچین کارایی کنه!!! دمای 2500 درجه!!!!!! اینو کجام جا کنم اخه!!!:17:
  24. edzio

    تست کوری!!!!! جالبه!

    منم با چند بار بازی رسوندم به این: [ATTACH=CONFIG]9963[/ATTACH] جالب بود دستت درد نکنه ??رزان جون.
  25. edzio

    کدومشون کار مهمتری کرده؟

    نظر منم 4 3 2 1
×
×
  • جدید...