رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

mhossein

عضو
  • تعداد ارسال ها

    344
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد mhossein در 6 شهریور 1392

mhossein یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

2 معمولی

1 دنبال کننده

درباره mhossein

  • درجه
    <font color="red"><b>ناظم انجمن </b></font>

Converted

  • محل زندگی
    ایران

Converted

  • علایق
    کتاب،�یلم،کتاب مصور،اینترنت،پینگ پونگ،کیک بوکس

Converted

  • شغل
    معتاد اینترنت

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    arsenal

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    se-xperia-mini
  1. واقعا نمی دونم منبع این حر?? های شما کجاست؟! خود گوگل که سازنده ی آندروید هستش ، هیچ وقت حتی نگ??ته که سیستم عاملش حتی به iOS نزدیک شده! دیگه تو رو خدا در مورد امنیت این حر?? ها رو نزنید! همین الان که ما ها گوشی های اندرویدی خودمون رو تو دستمون می گیریم و ازشون است??اده می کنیم ، همه ی اطلاعات ??رستاده میشه به سرور برنامه هایی که نصب کردیم چون هر برنامه نویس تازه کاری یه برنامه ساخته و ??رستاده واسه گوگل و گوگل هم چند ساعت بعد برنامه رو گوگل پلی منتشر کرده در حالی که اپل بعد از یک ه??ته بررسی برنامه رو تایید می کنه! اگه آندروید سیستم عامل خوبی بود ، این همه برنامه کمک یار مثل تسک منیجز ، تمیز کننده و ... براش نمی اومد! مطمئن باشین اگه یه ه??ته با iOS کار کنین دیگه هیچ وقت نمی رین سمت آندروید! خدا کنه اپل iOS رو رایگان بکنه! مطمئن باشین سونی چند روز بعد یک گوشی مبتنی بر iOS منتشر می کنه!
  2. mhossein

    بازی Stronghold Crusader 2 گلد شد

    خیلی دلتنگ قلعه درست کردن هستم و منتظرم هر چه زودتر این بازی بیرون بیاد!
  3. من نمی دونم چرا شما اینقدر از آندرویدی که میشه تو یه دقیقه هکش کرد و هر لحظه هنگ می کنه و نمی تونه رم گوشی رو کنترل کنه و باعث هنگ شدن نشه ، اینقدر حمایت می کنی؟! بیش از 50 درصد باتری موبایل های اندرویدی بخاطر کار های بیهوده پردازنده که بی خودی سیستم عامل آندروید ازش می خواد ، تل?? میشه!
  4. من قیمت زد 3 رو همین دیشب تو سایت سونی چک کردم و دیدم نوشته 550 پوند! این مقدار واقعا زیاده البته خیلی بهتر از سامسونگه!
  5. داداش ??ن بازی در نمیارم! داریم بحث و تبادل نظر می کنیم دیگه! بنده خودم از مارک سونی خیلی خیلی خوشم میاد و بنظرم اگه سونی از زیر سایه اندروید بیاد بیرون ، می تونه خیلی مو??ق باشه!
  6. دوستان چندتا گوشی واقعا ارزش اینو ندارن که ما بهم دیگه بد و بیراه بگیم و همدیگر رو ناراحت کنیم! مگه اپل یا سونی مال بابامونو که اینقدر تعصب کشی می کنیم که هیچ ، میاییم به نظرات همدیگر توهین می کنیم و اونارو به سخرهمی گیریم! خواهش مندم بیشتر اخلاق رو رعایت کنین و بسیار محترمانه تر بحث کنین و تبادل نظر بکنین! دلیل قرار نگر??تن گوشی سونی در نظر سنجی هم بخار اینه که کسی که مطلب رو زده ، مقایسه این سه ??بلت بود و زد 3 توش نبود و برای همین هم من نذاشتمش که این دلیل بر بد بودن زد3 نمیشه! درضمن معذرت می خوام که اشتباهی بجای نوت 4 نوشتم نوت 3 اما نظر بنده: من به هیچ وجه به ??بلت علاقه ندارم! نه میشه تو جیب گذاشت و نه میشه به عنوان تبلت ازش است??اده کرد! واقعا چرا ??بلت بخریم؟! ای??ون هم بنظرم استباه کرد که قبلت درست کرد! موبایل حداکثر باید 5 اینچ باشه! تبلت هم حداقل باید 7 اینچ باشه! گجتی که بین 5 و 7 اینچ هستش ، واقعا کارکردی نداره! دیگه وارد جزئیات نمیشم! با تشکر
  7. خب دیگه! گرون ترین نسخه ای??ون 500 دلاره! البته 128 گیگابایته! زد 3 تو نسخه 16 گیگابایتیش قیمتش 550 پوند هست در حالی که ای??ون 16 گیگابایتی ??قط 300 دلاره! (پوند رو اگه تبدیل به دلار کنی ، خیلی بیشتر میشه عددش) با این حساب زد 3 قیمتی نزدیک به سه برابر ای??ون رو داره!
  8. اولین باره همچین حر??ی می شنوم! تا حالا نشنیدم کسی از قیمت ای??ون تو خارج گله ای بکنه! منبعی داری واسه حر??ت؟ من که همیشه قیمت ها رو بررسی می کنم ، قیمت ای??ون همیشه برابر با قیمت گوشی های میان رده ی دیگر شرکت هاست و پرچم داران شرکت های دیگه قیمت بسیار زیادی دارن! به هر حال! شما با هر کدوم راحتی اونو بخر!
  9. جواب شما هم جواب همون lordshn هستش که دادم! قیمت ایران رو مد نظر قرار ندین به هیچ وجه! اپل تو ایران نمایندگی نداره واسه همین گرونه اما سونی و سامسونگ اینجوری نیستن! در کشور های اروپایی و امریکایی ، گوشی های برتر سونی و سامسونگ همیشه 200 تا 500 دلار گرون تر از اپل هستن!
  10. ??ک کنم شما قیمت ایران رو مدنظر قرار دادین! ای??ون در کشور های اروپایی و آمریکایی قیمت بسیار معقولی داره و هم اکنون نیز بعد از معر??ی ای??ون جدید ، ای??ون 5c به صورت رایگان عرضه میشه! در حالی که قیمت گوشی ها .... ببخشید ??بلت های سامسونگ بسیار بیشتر از اپله! اما چون در ایران نمایندگی اپل وجود نداره ، با قیمت بسیار زیادی وارد میشه ولی سامسونگ و سونی و .... اینطوری نیستن!
  11. خب نظر و علاقه ی تو با من ??رق می کنه خب و من نمی تونم حر??ی بزنم! ولی من بدون تعصب و با تکیه بر آمار های بسیار زیادی که تا حالا دیدم دارم میگم که سیستم عامل ای??ون با اون پردازنده و رم کم و همچنین باتری نچندان زیادش ، سرعتش بسیار بیشتر از اندرویده و هیچ وقت هنگ نمی کنه و طول عمر باتریش هم بسیار زیاده! در حالی که آندروید ??قط با یه پردازنده ی چهار هسته ای می تونه خوب کار کنه و در گوشی های دو هسته ای یا تک هسته ای لنگ می زنه و نمی تونه کاری بکنه!
  12. خطاب به دوستانی که آندروید رو برتر از iOS می دونن: دوستان عزیز وقتی iOS بود هنوز اندروید وجود نداشت بعدشم وقتی یک چیز محبوبه دلیل بر بهتر بودنش نیست اونم تو این وضعیت که با اختلا?? بسیار کمی جلوتر از نظر محبوبیت! بنده خودم بخطار گرون بودن ای??ون ، از یک گوشی اندوریدی است??اده می کنم و بسیار ازش ناراضی هستم! آندروید یک کپی ناقص از سیسم عامل اپل هستش! الان اون رام های غیر رسمی که برای اندروید ساخته میشه ، خیلی هوشمند تر از خود آندروید هستش!
  13. سونی هم محصولات با کی??یتی می سازه و من به شخصه سونی رو بعد از اپل بهترین می دونم ولی سونی اشکالش اینه که آندرویدی هست! خود سونی هم بار ها اعلام کرده که دنبال یک سیستم عامل جایگزین هستن بجای اندروید! یه زمانی خبر دادن می خوان از سیستم عامل ??ایر??اکس است??اده کنن و یه زمانی هم ویندوز ??ون اما هنوز زیر سایه آندروید موندن! اپل اگه موبایلش بی ریخت ترین طراحی رو هم داشته باشه باز جلو هست بخاطر سیستم عامل ??وق العادش!
  14. سرعت ایرانسل تو شهر هایی که اعلام شده واقعا بی نظیر شده! خیلی بالاتر از یک مگه!
×
×
  • جدید...