رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

GreeN.boy

عضو
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره GreeN.boy

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • محل زندگی
    شــــهـــــــر بــهــشــت

Converted

  • شغل
    دانشجو

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    perspolis

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    barcelona

Converted

  • حودرو شما
    BMW

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    Nokia-N82
  1. به نام خدا سلام ********************* بازم نشد :((
  2. به نام خدا سلام **************** ممنونم از شما ولي بازم تو مرحله چهارم ارور داد ... :( راستي گوشي من ان 85 هست نه ان82(به خاطر نبود گوشي ان85 توي قسمت انجمن مجور شدم ان82 رو انتخاب كنم كه به گوشي خودم نزديكتر هست)
  3. GreeN.boy

    || پيكان ... عزيز دل برادر..!!! ||

    به نام خدا سلام ******************* چند مدل پيكان باور كنيد اينا همون پيكاني هستند كه يه زماني ما سوارشون ميشديم ... : -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- اين عكس رو اول كه ديدم ياد لامبورجيني ا??تادم :love2: اين يكي هم مخصوص رالي باز هاست ... و همچنين اين http://up7.iranblog.com/images/8foo7a8sy7js828aiqt.jpg منتظر باشيد ....
  4. به نام خدا سلام ********************* ممنونم از راهنماييتون ولي من تو مرحله چهارم (4 - در برنامه DrWeb6 به مسیر Options - Quarantine بروید.سپس به مسیر Options - Select all ر??ته و بعد از اپشن گزینه Restore رو بزنید.) به مشكل برخوردم. داخل قسمت Quarantine چيزي وجود نداره كه بخوام سلكت ال رو انتخاب كنم و وارد Quarantine ميشم مينويسه چيزي براي نمايش وجود ندار(no data) و گزينه اپشن هم چيز خاصي ننوشته.
  5. به نام خدا سلام ****************** خيلي جالب بود... لااقل باعث ميشه آدم به چيزي كه ميبينه خيلي اعتماد نكنه !!:cool:
  6. پیکان جوانان چگونه بوجود آمد... !! يه روز يه پيکانه پشت چراغ قرمز چشمش مي ا??ته به يه جي ال ايکس و خلاصه يه دل نه صد دل عاشقش ميشه. جرينگي ميره پيشه ننه ه و ميگه که بايد واسش برن خواستگاري.اما ننه مي گه: ننه جون،بنزين اندازه ي باکت بردار...اونا تيپشون به ما نمي خوره ننه..اينهمه دختر دوروبرمون ريخته..کا??يه ??قط لاستيک روشون بزاري تا خودم واست ردي??ش کنم. پيکانه که تونسته بود شماره ي تل??ن خونه اون دختره جي ال ايکس رو پيدا کنه ميره و تماس ميگيره: ديوونتم بامرام..خاطرت رو خيلي مي خوام...لاستيک طلا..کاربراتتو بخورم...اون چراغات منو کشته....زن من ميشي؟ بوق بوق...(رضايت دختر) حالا که طر??ين توا??ق کرده بودند خانواده ي دختر شروع کردند به مخال??ت: مادر دختر:اين همه تو ??اميل پسره 206 ريخته...پسره پرشيا ريخته...اونوقت تو داري با يه پيکان مدل 45 ازدواج مي کني؟ پدر دختر:اي خاک تو اون سق??ت کنن...اينهمه بيا بچه بزرگ کن...اونوقت يه پيکان بتونه ايي بياد دخترتو ببره...حي?? اون بنزيني که خوردي. اما کار از اين حر??ا گذشته بود....اونقدر دو طر?? لاستيک ??شاري کردن که کار به خواستگاري کشيد. خب شغل آقازاده چيه؟ تو کار عمل کردنه...اهل عمله. چي؟يعني آقازاده معتادند؟ ا...نه خير قربانت گردم...بنده زاده تو کار مسا??ر کشي هستند..مسا??ر کشه. بحث سر مهريه: اوا..خاک عالم...مگه دخترمو از پشت گاراژ پيدا کردم که 15 تا لاستيک مهرش کنم؟نخير خانم جان...به نيت سال تولدش بايد 1379 لاستيک طلا مهرش باشه. واه واه واه...شما اومدين دختر شوهر بدين يا تجارت لاستيک کنين؟يه دختر جي ال ايکس داري خانوم...اگه دخترت بنز بود چيکار مي کردي؟ و بالاخره به هر قيمتي بود کار به عروسي کشيد آيا بنده وکيلم که خانوم جي ال ايکس را به مهر 1379 لاستيک طلا و 2000 بطري روغن ترمز به عقد آقاي پيکان در آورم؟ عروس ر??ته ميل لنگ بچينه.......... داماد روغن بزار دهان عروس ديگه...... يه مشت پيکان جوات که از ??اميل هاي داماد بودند گر??تار رقص و آواز بودند: اين گاراژو اون گاراژ ميريزن پيچ و آچار به سر عروس و دوماد بادا بادا مبارک بادا... و ??اميل هاي عروس که همه 206 و پرشيا و اينا بودند تويه قسمت دييگه گروه ارکست دعوت کرده بودند: Let's talk about love, love, love, love That's all I'm dreaming of Let's talk about love It's up to you To make your dreams come true . . . ل??رض بعد از نه ماه و نه روز و نه ساعت يه پسر کاکل زري به دنيا آوردند. من ميگم چطوره برگر??ته از اين شعر:اي یار دیروز نبود و نبود ??ردايي......... ....اسم بچه مان را بگذاريم آردي؟
  7. GreeN.boy

    دليل بي*صبري هواداران : نحوه رفتن دايي

    به نام خدا سلام ********************** ا??شين قطبي تيمي رو قهرمان كرد كه سال قبلش زير نظر دنيزلي اموزش ديده بود. درمورد امير قلعه نويي هم حر?? زياده ولي همينقدر بگم كه ايشون براي اين مربي بزرگي شده كه تيم هاي ايراني رو خوب ميشناسه. درواقع ايران اصلا مربي خوب نداره.
  8. GreeN.boy

    || پيكان ... عزيز دل برادر..!!! ||

    به نام خدا سلام **************** يه گالري كامل از اين عزيز دل دارم كه در ادامه اگه قسمت شد حتما ميذارم
  9. پیکان در سال ۱۳۴۶ و در پی قراردادی که میان کارخانه ایران ناسیونال (ایران خودرو) و گروه صنعتی روتس (مالک کارخانه تالبوت) بسته شد، به عنوان نخستین خودرو تولید ایران، به بازار عرضه شد. مدل های نخستین پیکان در حقیقت آخرین مدل های خودرو سان بیم آرو (Sunbeam Arrow) و هیلمن هانتر (Hilman Hunter) بود که ایران ناسیونال پس از چند تلاش نامو??ق برای تولید خودروی ??یات، آنها را بر روی خط تولید کارخانه خود قرار داد. اگرچه یکسال بعد (۱۳۴۷) شرکت آمریکایی کرایسلر گروه صنعتی روتس را خرید اما این جابجایی در مالکیت تالبوت، تاثیری بر روند تولید پیکان در ایران نداشت و مدلهای مختل?? پیکان در ایران برای سالها تولید شد. مسعود بهنود، روزنامه نگار باسابقه ایرانی در خاطرهای شخصی از تولید نخستین دستگاه پیکان می نویسد: "در پائیز سال ۱۳۴۶ حسین دانشور از مقامات دربار شاهنشاهی، از خبرنگاران دعوت کرد تا در مجموعه ایران ناسیونال در جاده کرج به تماشای اولین اتومبیل ساخت ایران بروند، ما خبرنگاران وقتی به مرسدس کوپه دانشور اشاره کردیم که در مقابل تنها نمونه پیکان در محوطه کارخانه خودنمائی می کرد او گ??ت به زودی کارگران این جا، بهترین اتومبیل ها را سوار خواهند شد؛ و نگ??ت خواهند ساخت مصر?? بالای سوخت، نداشتن استانداردهای ايمنی و پائين بودن کي??يت از ایرادهایی بود که از نخستین ماههای تولید پيکان در ایران، همواره مورد نقد کارشناسان صنعتی بود اما قیمت تمام شده پایین این خودرو باعث شد که خیلی زود پیکان به پر??روش ترین خودروی ایرانی تبدیل شود. همزمان با ا??زایش تولید پیکان، احداث راه و جاده در ایران هم گسترش یا??ت و پیکان"سالار جاده" لقب گر??ت. در سالهای بعد و با استقبال عمومی از پیکان، مدل های پنج در (استیشن)، کارلوکس و جوانان پیکان به همراه نمونه وانت آن به بازار آمد و مورد استقبال مصر?? کنندگان قرار گر??ت. پیکان خیلی زود جای خود را در ??رهنگ ایران در حال توسعه باز کرد و برای چهار دهه بخشی جدانشدنی از زندگی ایرانیان شد. شاید به جرأت بتوان گ??ت که تمامی ایرانیان دست کم یک مسا??رت یا یک خاطره به یاد ماندنی از "پیکان سواری" دارند. پیکان هم مانند خیلی از کالاهای دیگر "ایرانی" نظیر قالی کرمان، پسته ر??سنجان، خاویار خزر و یا زع??ران ایرانی، خیلی زود تبدیل به نشانه ای از "تعصب" برای دارندگانش شد، به طوری که برخی از "پیکان بازها" گاه بیش از قیمت اصلی پیکان خود، "خرج" تزئین و قطعات اضا??ی آن کردند. آنها حتی حاضر نشدند با آمدن خودروهای جدید به بازار ایران، دست از "پیکان سواری" بردارند و می گ??تند که اگر حتی "بنز کوپول" هم به آنها پیشکش شود، ترجیح می دهند که با پیکان خود سر کنند. پس از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ در ایران و روی کار آمدن دولت جدید، در سال ۱۳۵۹تولید پیکان با ظاهری جدید (معرو?? به چراغ بنزی) که طراحی معرو?? کرایسلر بود، آغاز شد. در دهه ۶۰ تولید پیکان تا حدودی زیادی کاهش یا??ت به طوری که متقاضیان خرید آن پس از ثبت نام و از طریق قرعه کشی، در روزنامه ها به دنبال بخت خود برای خرید یک دستگاه پیکان می گشتند. در سال ۱۳۶۴ خط تولید پیکان در کرایسلر انگلستان متوق?? شد و این شرکت در شرکت پژو ??رانسه ادغام شد و درنتیجه ایران خودرو با کاهش دستگاه انتقال قدرت اصلی مواجه شد و تولید پیکان از سق?? بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۳ به سه هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ رسید. در طول چهار دهه تولید پیکان در ایران، تزیین و تغییر شکل ظاهر و اضا??ه کردن قطعات زینتی به بدنه پیکان، تبدیل به ت??ریحی برای ایرانیان شد که هیچگاه مرزی برای آن تعری?? نشد و هر صاحب پیکان بنابر سلیقه و بودجه خود به پیکان خود "رسید". علاقمندان به پیکان حتی با گذشت چند سال از متوق?? شدن خط تولید آن، هنوز با شوق و علاقه خرج پیکان خود می کنند و با "انداختن" رینگ و لاستیک و "نصب سیستم" بروی آن با ا??تخار در خیابان ها جولان می دهند. ??ارغ از اینکه پیکان چه نقشی در آلودگی هوا و ا??زایش مرگ و میر در سوانح رانندگی ایران طی پنج دهه اخیر داشته است، چند نسل از ایرانیان و هزاران خانواده ایرانی از طریق تولید و خدمات پس از ??روش این خودرو ارتزاق کرده اند. بسیاری از تحلیلگران صنعتی معتقدند که صنایع سنگین ایران در نیم قرن گذشته بدون پیکان چرخش "لنگ" می زد. "اگر ??الکنرو سالينجر، نويسندگان نامدار آمريکائی در قصه های خود نام ??ورد و کرايسلر را جادودانه کردند، ادبيات معاصر ??رانسه بر دوش رنو و دو شوا سيتروئن (که نمونه ای از آن در ايران به نام ژيان مشهور است) در سال های ميانی قرن بيستم به راه ا??تاد، سينمای واقع گرای ايتاليا بدون ??يات و وسپا معنائی نداشت و همه جهان، آلمان را بيش از هر چيز به ??ولکس واگن و بنز می شناسد، در ايران نيز سی و ه??ت سال زندگی در بطن مردم، پيکان را در ??رهنگ عمومی، ادبيات و هنر جائی هميشگی بخشيد." خط تولید خودروی پیکان بعد از چهل سال در روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۴متوق?? و آخرین پیکان تولیدی به موزه ??رستاد شد. در این مراسم که در محل کارخانه ایران خودرو در حومه تهران برگزار شد، پیکان شماره دو میلیون و ۲۹۵ و ۹۵ به امضای یادبود اسحاق جهانگیری، وزیر وقت صنایع و معادن رسید و روانه موزه "بزرگترین خودروساز خاورمیانه" شد. او روی آخرين پيکان توليد ايران نوشت: "پيکان ارابهای بود که صنعت خودرو بر دوش آن شکل گر??ت و امروز به موزه میرود تا نظارهگر اعتلای اين صنعت باشد."
  10. به نام خدا سلام ********************* من عضو جديد اين انجمن هستم و تا قبل از اين حدود5 سال توي ??روم هاي مختل?? گشتم. اين انجمن شما جاي جالبي هست به نظرم با يكم رسيدگي به انجمن هاش ميشه جاي پيشر??ت بيشتري رو براش باز كرد. اين حر??ام به نظر خودم اسپم بود برا همين توي اين بحث نوشتم.
  11. به نام خدا سلام ****************** مثل اينكه قسمت بوده اولين بحث اين انجمن رو من وارد كنم. كسي ميدونه گوشي هاي سري ان نوكيا رو چطوري ميشه هك كرد؟ يه اموزشي داشت كه من هرچي امتحان كردم بي نتيجه بود. داخل ??ايل پي دي ا?? هست ايشالله در ??رصت هاي بعدي اينجا قرار ميدم.
  12. GreeN.boy

    دليل بي*صبري هواداران : نحوه رفتن دايي

    به نام خدا سلام ************************* خوشبختانه ??علا ديگه حميد استيلي كوله بارشو جمع كرده و از پرسپوليس ر??ته آخرين خبر هم از ايشون اينه كه ر??ته اسپانيا بلكه يكم مربي گري ياد بگيره. اوضاع پرسپوليس هم به قول اون خواننده همه چي آرومه من چقدر خوشبختم ...:dancegirl2: مصط??ي تركه هم ديروز رسيد تهران و امروز هم اولين تمرينش رو با تيم برگذار كرد تا ايشالله نيم ??صل دوم ، پرسپوليس ديگه اي رو راهي ليگ كنه. اومدن دنيزلي به قول مازيار حداقل سودي كه برا تيم داره آشتي هواداراست .:4:
×
×
  • جدید...